Magazine
Contact
Home
Effective en Yes Expo-Styling bundelen krachten
Effective Beurs & Promotiemanagement en Yes Expo-Styling werken sinds 15 november samen. De twee bedrijven zijn nu beide onderdeel van yourCaB, customers and brands. Het streven met deze samenwerking een verbreding van de dienstverlening. Zo kunnen bedrijven uit het B2B-segmenten voortaan putten uit de onderzoeken van Effective en kunnen B2C-klanten profiteren van de jarenlange ervaring van Yes Expo-Styling op het gebied van 3D-ontwerp.



Yes Expo-Styling is in haar 60 jarige bestaan uitgegroeid van ontwerpstudio tot de specialist op het gebied van conceptontwikkeling en projectmanagement voor beurzen en tentoonstellingen. Met name het 3D ontwerpen van stands, displays en specials is haar core business. Ook interieurdesign is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening. Yes Expo-Styling is vooral actief in het segment B2B, in zowel Nederland als in het buitenland.

Effective Beurs & Promotiemanagement is al 20 jaar de expert op het gebied van beurs- en promotiemanagement. Zij bedenkt concepten voor beurzen, events (indoor en outdoor), samplingacties, PR tours en acties. Het bedrijf is vooral actief in het segment B2C en dan met name in het segment fmcg (food en verzorging). Effective heeft met name veel onderzoeksgegevens van de doelgroep Vrouwen. Effective Beurs & Promotiemanagement heeft onder meer een eigen eye-tracking onderzoek en doet al jaren onderzoek onder beursbezoekers naar koopintentie, herhalingsaankopen na de beurs en loyaliteit.

De twee bedrijven worden onderdeel van yourCaB, customers and brands. De naam- en adresgegevens van beide bedrijven blijven ongewijzigd.



2012-12-11
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV