Magazine
Contact
Home
Effective en Yes Expo-Styling bundelen krachten
Effective Beurs & Promotiemanagement en Yes Expo-Styling werken sinds 15 november samen. De twee bedrijven zijn nu beide onderdeel van yourCaB, customers and brands. Het streven met deze samenwerking een verbreding van de dienstverlening. Zo kunnen bedrijven uit het B2B-segmenten voortaan putten uit de onderzoeken van Effective en kunnen B2C-klanten profiteren van de jarenlange ervaring van Yes Expo-Styling op het gebied van 3D-ontwerp.



Yes Expo-Styling is in haar 60 jarige bestaan uitgegroeid van ontwerpstudio tot de specialist op het gebied van conceptontwikkeling en projectmanagement voor beurzen en tentoonstellingen. Met name het 3D ontwerpen van stands, displays en specials is haar core business. Ook interieurdesign is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening. Yes Expo-Styling is vooral actief in het segment B2B, in zowel Nederland als in het buitenland.

Effective Beurs & Promotiemanagement is al 20 jaar de expert op het gebied van beurs- en promotiemanagement. Zij bedenkt concepten voor beurzen, events (indoor en outdoor), samplingacties, PR tours en acties. Het bedrijf is vooral actief in het segment B2C en dan met name in het segment fmcg (food en verzorging). Effective heeft met name veel onderzoeksgegevens van de doelgroep Vrouwen. Effective Beurs & Promotiemanagement heeft onder meer een eigen eye-tracking onderzoek en doet al jaren onderzoek onder beursbezoekers naar koopintentie, herhalingsaankopen na de beurs en loyaliteit.

De twee bedrijven worden onderdeel van yourCaB, customers and brands. De naam- en adresgegevens van beide bedrijven blijven ongewijzigd.



2012-12-11
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV