Magazine
Contact
Home
Effective en Yes Expo-Styling bundelen krachten
Effective Beurs & Promotiemanagement en Yes Expo-Styling werken sinds 15 november samen. De twee bedrijven zijn nu beide onderdeel van yourCaB, customers and brands. Het streven met deze samenwerking een verbreding van de dienstverlening. Zo kunnen bedrijven uit het B2B-segmenten voortaan putten uit de onderzoeken van Effective en kunnen B2C-klanten profiteren van de jarenlange ervaring van Yes Expo-Styling op het gebied van 3D-ontwerp.



Yes Expo-Styling is in haar 60 jarige bestaan uitgegroeid van ontwerpstudio tot de specialist op het gebied van conceptontwikkeling en projectmanagement voor beurzen en tentoonstellingen. Met name het 3D ontwerpen van stands, displays en specials is haar core business. Ook interieurdesign is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening. Yes Expo-Styling is vooral actief in het segment B2B, in zowel Nederland als in het buitenland.

Effective Beurs & Promotiemanagement is al 20 jaar de expert op het gebied van beurs- en promotiemanagement. Zij bedenkt concepten voor beurzen, events (indoor en outdoor), samplingacties, PR tours en acties. Het bedrijf is vooral actief in het segment B2C en dan met name in het segment fmcg (food en verzorging). Effective heeft met name veel onderzoeksgegevens van de doelgroep Vrouwen. Effective Beurs & Promotiemanagement heeft onder meer een eigen eye-tracking onderzoek en doet al jaren onderzoek onder beursbezoekers naar koopintentie, herhalingsaankopen na de beurs en loyaliteit.

De twee bedrijven worden onderdeel van yourCaB, customers and brands. De naam- en adresgegevens van beide bedrijven blijven ongewijzigd.



2012-12-11
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV