Magazine
Contact
Home
Effective en Yes Expo-Styling bundelen krachten
Effective Beurs & Promotiemanagement en Yes Expo-Styling werken sinds 15 november samen. De twee bedrijven zijn nu beide onderdeel van yourCaB, customers and brands. Het streven met deze samenwerking een verbreding van de dienstverlening. Zo kunnen bedrijven uit het B2B-segmenten voortaan putten uit de onderzoeken van Effective en kunnen B2C-klanten profiteren van de jarenlange ervaring van Yes Expo-Styling op het gebied van 3D-ontwerp.



Yes Expo-Styling is in haar 60 jarige bestaan uitgegroeid van ontwerpstudio tot de specialist op het gebied van conceptontwikkeling en projectmanagement voor beurzen en tentoonstellingen. Met name het 3D ontwerpen van stands, displays en specials is haar core business. Ook interieurdesign is een belangrijk onderdeel van de dienstverlening. Yes Expo-Styling is vooral actief in het segment B2B, in zowel Nederland als in het buitenland.

Effective Beurs & Promotiemanagement is al 20 jaar de expert op het gebied van beurs- en promotiemanagement. Zij bedenkt concepten voor beurzen, events (indoor en outdoor), samplingacties, PR tours en acties. Het bedrijf is vooral actief in het segment B2C en dan met name in het segment fmcg (food en verzorging). Effective heeft met name veel onderzoeksgegevens van de doelgroep Vrouwen. Effective Beurs & Promotiemanagement heeft onder meer een eigen eye-tracking onderzoek en doet al jaren onderzoek onder beursbezoekers naar koopintentie, herhalingsaankopen na de beurs en loyaliteit.

De twee bedrijven worden onderdeel van yourCaB, customers and brands. De naam- en adresgegevens van beide bedrijven blijven ongewijzigd.



2012-12-11
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV