Magazine
Contact
Home
Workshop Slimme strategie leadwerving
In de workshop Slimme strategie leadwerving leert u om bij de volgende beursdeelname uw standteam een voorzet te geven waarmee uw team tot scoren komt. U kunt de workshop nog volgen op 18 of 19 december. 



De workshop is gericht op ondernemers, marketing- of salesmanagers en zij die verantwoordelijk zijn voor de beursprestaties van hun standteam en wordt gegeven door Viktor Luttikholt van Stop-contact.com.
 
In één dagdeel krijgt u:
• Een helder inzicht en een slimme strategie voor betere leadwerving op vakbeurzen.
• Een manier van werken die uw team sneller in contact brengt met bezoekers die er echt toe doen.
• Een nieuw inzicht in hoe u na de beurs in contact blijft met bezoekers.
• Een methode waarmee uw team straks gemakkelijk tot scoren komt.
• Een innovatieve werkwijze die u gemiddeld vijf keer zoveel brengt.
• Een beter beeld van wat werkt en niét werkt op beurzen. Hierdoor kunt u beter beoordelen voor welke beurzen en middelen u het best budget kunt vrijmaken.  

Workshop 1 vindt plaats in Kasteel De Vanenburg in Putten op dinsdagmiddag 18 december
Workshop 2 vindt plaats in Hotel van der Valk in Breukelen op woensdagochtend 19 december

Voor meer info of direct inschrijven kunt u hier terecht



Viktor Luttikholt van Stop-contact.com

2012-12-09
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV