Magazine
Contact
Home
Madrene introduceert de onenightstand
De onenightstand is een nieuwe presentatiewand van Madrene, die daarmee inspeelt op de trend van forse kostenbesparing. Het is één plaat met zes vlakken, die zo gestanst is dat hij ook de eigen ‘koffer’ vormt. Een geïntegreerd handvat met daarop een drukknop houdt het pakket bij elkaar.



In twee bewegingen klap je de wand (drie panelen breed, twee lagen hoog) open en door twee korte verstevingstrips op de zijkant te drukken, zet je de twee lagen vast. De wand is stabiel doordat het drieluik geschakeld staat. De uitsparingen voor het handvat kun je nog dichtdrukken, waardoor er een gesloten afbeelding ontstaat.





“Ik ben twee jaar bezig geweest met de ontwikkeling ervan”, vertelt Theo van den Dungen van Madrene. "Ik kreeg van klanten steeds vaker de vraag of ze een wandje konden huren. Maar ja, mensen denken vooraf niet na hoe ze die terug moeten brengen. Die komt altijd kapot terug. Daarbij is de bedrukking vaak het duurste en die kosten betaal je sowieso.”

Het resultaat is een goedkope, snel te installeren, lichtgewicht beurswand met een op maat bedrukking. De kleinste onenightstand van 1,5 bij 2 meter kost 245 euro; de grootste van drie bij twee meter 495 euro. voor wie zuinig is op zijn spullen geldt als bonus dat de presentatiewand meermalig te gebruiken is.

De wanden zijn online te bestellen via onenightstand.nl. Na het uploaden van de gewenste afbeelding krijg je een voorbeeld van het ontwerp op de wand. Hier kun je nog teksten, logo's en andere afbeeldingen aan toevoegen. Van den Dungen werkt nog aan een online ontwerpmodule waardoor een klant zelf aanpassingen kan doen en direct het resultaat ziet.





2012-11-19
Easyfairs België en Textirama zijn tot een akkoord gekomen over de overname van het portfolio en het organisatieteam van Textirama. Beide verhuizen naar Easyfairs, waar een nieuwe B-to-B business unit ‘Textiles, Interior & Design’ gecreëerd wordt.
 
Rond 125.000 bezoekers hebben de Duitse interieurbeurs Imm Cologne dit jaar bezocht. In 2017, toen de beurs tegelijkertijd met LivingKitchen plaatsvond, waren dat er ruim 150.000. Er kwamen dit jaar bezoekers uit 138 landen en het aandeel daarvan uit Europa en Azië is gestegen. De beurs vond plaats van 15 tot en met 21 januari 2018 in Koelnmesse in Keulen. 
 
Met de nieuwe vakbeurs Elect! wil Messe Stuttgart een platform bieden voor de elektromobiliteit industrie. In 2017 werd het Electric Vehicle Symposium & Exhibition (EVS30) gehouden in Stuttgart en naar aanleiding daarvan besloot de organisatie dit concept verder uit te werken en aan te passen met een grotere rol voor de vakbeurs. Ook is er een tweedaags ATZ congres aan de beurs verbonden over de toekomst van mobiliteit. Elect! zal plaatsvinden van 8 oktober tot en met 10 oktober 2018. 
 
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       


Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV