Magazine
Contact
Home
Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013
De 'feesttoeter', het ontwerp van Jeroen Post, is door het publiek gekozen als campagnebeeld voor AutoRAI 2013. 10.529 mensen brachten hun stem uit via de facebook-pagina van de autobeurs. Het ontwerp van Jeroen Post wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen, nipt voor de nummer twee die 38,9 procent van de stemmen trok. 



Ontwerper van de ‘feesttoeter’, Jeroen Post, vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto's, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp gekozen is , vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken."

Winnend ontwerp campagnebeeld AutoRAI 2013Meer dan 140 inzendingen en ruim 10.000 stemmers hebben ervoor gezorgd dat AutoRAI 2013, van 3 tot en met 14 april in Amsterdam RAI, al ruim van tevoren tot leven is gekomen. De AutoRAI ontwerpwedstrijd stond tot en met 14 oktober 2012 open voor inzendingen. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en winnaar Jeroen Post ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.



2012-11-12
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV