Magazine
Contact
Home
Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013
De 'feesttoeter', het ontwerp van Jeroen Post, is door het publiek gekozen als campagnebeeld voor AutoRAI 2013. 10.529 mensen brachten hun stem uit via de facebook-pagina van de autobeurs. Het ontwerp van Jeroen Post wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen, nipt voor de nummer twee die 38,9 procent van de stemmen trok. 



Ontwerper van de ‘feesttoeter’, Jeroen Post, vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto's, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp gekozen is , vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken."

Winnend ontwerp campagnebeeld AutoRAI 2013Meer dan 140 inzendingen en ruim 10.000 stemmers hebben ervoor gezorgd dat AutoRAI 2013, van 3 tot en met 14 april in Amsterdam RAI, al ruim van tevoren tot leven is gekomen. De AutoRAI ontwerpwedstrijd stond tot en met 14 oktober 2012 open voor inzendingen. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en winnaar Jeroen Post ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.



2012-11-12
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV