Magazine
Contact
Home
Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013
De 'feesttoeter', het ontwerp van Jeroen Post, is door het publiek gekozen als campagnebeeld voor AutoRAI 2013. 10.529 mensen brachten hun stem uit via de facebook-pagina van de autobeurs. Het ontwerp van Jeroen Post wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen, nipt voor de nummer twee die 38,9 procent van de stemmen trok. 



Ontwerper van de ‘feesttoeter’, Jeroen Post, vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto's, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp gekozen is , vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken."

Winnend ontwerp campagnebeeld AutoRAI 2013Meer dan 140 inzendingen en ruim 10.000 stemmers hebben ervoor gezorgd dat AutoRAI 2013, van 3 tot en met 14 april in Amsterdam RAI, al ruim van tevoren tot leven is gekomen. De AutoRAI ontwerpwedstrijd stond tot en met 14 oktober 2012 open voor inzendingen. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en winnaar Jeroen Post ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.



2012-11-12
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
112 Vakdagen, de vakbeurs over hulpverlening en veiligheid die zou plaatsvinden van 16 tot en met 18 mei 2017 in Evenementenhal Gorinchem, is afgelast. De organisatie die in handen is van Evenementenhal kan onvoldoende draagvlak bieden voor ieder segment om de volledige branche te bedienen. Op dit moment is nog niet duidelijk of en wanneer er een vervolg aan dit beursconcept wordt gegeven. 
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV