Magazine
Contact
Home
Feesttoeter winnend campagnebeeld AutoRAI 2013
De 'feesttoeter', het ontwerp van Jeroen Post, is door het publiek gekozen als campagnebeeld voor AutoRAI 2013. 10.529 mensen brachten hun stem uit via de facebook-pagina van de autobeurs. Het ontwerp van Jeroen Post wist 40,3 procent van de stemmen te bemachtigen, nipt voor de nummer twee die 38,9 procent van de stemmen trok. 



Ontwerper van de ‘feesttoeter’, Jeroen Post, vond het een uitdaging om mee te doen. “De AutoRAI poster wil natuurlijk iedereen wel ontwerpen! Mannen en auto's, dat hoeven we niet uit te leggen toch? Behalve dat ik supertrots ben dat mijn ontwerp gekozen is , vind ik het ook erg leuk dat zo veel mensen vanuit mijn persoonlijke netwerk zo enthousiast hebben gereageerd en mee hebben gestemd. Dit zal mij de rest van mijn leven bijblijven. Hiervoor wil ik dan ook iedereen hartelijk bedanken."

Winnend ontwerp campagnebeeld AutoRAI 2013Meer dan 140 inzendingen en ruim 10.000 stemmers hebben ervoor gezorgd dat AutoRAI 2013, van 3 tot en met 14 april in Amsterdam RAI, al ruim van tevoren tot leven is gekomen. De AutoRAI ontwerpwedstrijd stond tot en met 14 oktober 2012 open voor inzendingen. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en winnaar Jeroen Post ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.



2012-11-12
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV