Magazine
Contact
Home
Nieuwe valk voor Tefaf
Tefaf, The European Fine Art Fair, introduceert een nieuwe huisstijl en zet in om haar  drie kernwaarden: excellence, expertise en elegance. De kernwaarden zijn geformuleerd in het Engels om wereldwijd uniform naar buiten te treden.



Tefaf Maastricht heeft een nieuw logo met een gestileerde valk en een sterkere typografie voor de naam. De behoefte aan een meer eigentijdse uitstraling betekende dat het ontwerp van de valk, het traditionele symbool van de beurs, moest worden herzien. De nieuwe vormgeving brengt hem terug tot zijn essentie en creëert zo, volgens de organisatie, een moderner, aantrekkelijker en dynamischer symbool. De diagonale lijnen blijven behouden voor een gevoel van beweging. De nieuwe, speciaal voor TEFAF ontworpen, typografie, is geïnspireerd op de vorm van de valk.

Het nieuwe logo en de huisstijl, ontwikkeld door Brandia Central uit Lissabon, hebben de kleuren rood, wit en zwart. De traditionele valk herinnert deelnemers en bezoekers van de beurs aan de jaren dat de voorloper van Tefaf plaatsvond in de stad Valkenburg.

De drie nieuw gedefinieerde kernwaarden - excellence, expertise, elegance – vloeien voort uit de ambitie van de organisatoren om Tefaf de toonaangevende internationale kunstbeurs te laten zijn, met top niveau kunst dat moet voldoen aan de allerhoogste normen.

Hier vind je de uitwerking van de kernwaarden van TEFAF Maastricht

De komende editie van Tefaf Maastricht vindt plaats van 15 tot 24 maart 2013 in MECC Maastricht.





2012-11-12
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV