Magazine
Contact
Home
Nieuwe valk voor Tefaf
Tefaf, The European Fine Art Fair, introduceert een nieuwe huisstijl en zet in om haar  drie kernwaarden: excellence, expertise en elegance. De kernwaarden zijn geformuleerd in het Engels om wereldwijd uniform naar buiten te treden.



Tefaf Maastricht heeft een nieuw logo met een gestileerde valk en een sterkere typografie voor de naam. De behoefte aan een meer eigentijdse uitstraling betekende dat het ontwerp van de valk, het traditionele symbool van de beurs, moest worden herzien. De nieuwe vormgeving brengt hem terug tot zijn essentie en creëert zo, volgens de organisatie, een moderner, aantrekkelijker en dynamischer symbool. De diagonale lijnen blijven behouden voor een gevoel van beweging. De nieuwe, speciaal voor TEFAF ontworpen, typografie, is geïnspireerd op de vorm van de valk.

Het nieuwe logo en de huisstijl, ontwikkeld door Brandia Central uit Lissabon, hebben de kleuren rood, wit en zwart. De traditionele valk herinnert deelnemers en bezoekers van de beurs aan de jaren dat de voorloper van Tefaf plaatsvond in de stad Valkenburg.

De drie nieuw gedefinieerde kernwaarden - excellence, expertise, elegance – vloeien voort uit de ambitie van de organisatoren om Tefaf de toonaangevende internationale kunstbeurs te laten zijn, met top niveau kunst dat moet voldoen aan de allerhoogste normen.

Hier vind je de uitwerking van de kernwaarden van TEFAF Maastricht

De komende editie van Tefaf Maastricht vindt plaats van 15 tot 24 maart 2013 in MECC Maastricht.





2012-11-12
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
112 Vakdagen, de vakbeurs over hulpverlening en veiligheid die zou plaatsvinden van 16 tot en met 18 mei 2017 in Evenementenhal Gorinchem, is afgelast. De organisatie die in handen is van Evenementenhal kan onvoldoende draagvlak bieden voor ieder segment om de volledige branche te bedienen. Op dit moment is nog niet duidelijk of en wanneer er een vervolg aan dit beursconcept wordt gegeven. 
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV