Magazine
Contact
Home
Nieuwe valk voor Tefaf
Tefaf, The European Fine Art Fair, introduceert een nieuwe huisstijl en zet in om haar  drie kernwaarden: excellence, expertise en elegance. De kernwaarden zijn geformuleerd in het Engels om wereldwijd uniform naar buiten te treden.



Tefaf Maastricht heeft een nieuw logo met een gestileerde valk en een sterkere typografie voor de naam. De behoefte aan een meer eigentijdse uitstraling betekende dat het ontwerp van de valk, het traditionele symbool van de beurs, moest worden herzien. De nieuwe vormgeving brengt hem terug tot zijn essentie en creëert zo, volgens de organisatie, een moderner, aantrekkelijker en dynamischer symbool. De diagonale lijnen blijven behouden voor een gevoel van beweging. De nieuwe, speciaal voor TEFAF ontworpen, typografie, is geïnspireerd op de vorm van de valk.

Het nieuwe logo en de huisstijl, ontwikkeld door Brandia Central uit Lissabon, hebben de kleuren rood, wit en zwart. De traditionele valk herinnert deelnemers en bezoekers van de beurs aan de jaren dat de voorloper van Tefaf plaatsvond in de stad Valkenburg.

De drie nieuw gedefinieerde kernwaarden - excellence, expertise, elegance – vloeien voort uit de ambitie van de organisatoren om Tefaf de toonaangevende internationale kunstbeurs te laten zijn, met top niveau kunst dat moet voldoen aan de allerhoogste normen.

Hier vind je de uitwerking van de kernwaarden van TEFAF Maastricht

De komende editie van Tefaf Maastricht vindt plaats van 15 tot 24 maart 2013 in MECC Maastricht.





2012-11-12
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV