Magazine
Contact
Home
Nieuwe valk voor Tefaf
Tefaf, The European Fine Art Fair, introduceert een nieuwe huisstijl en zet in om haar  drie kernwaarden: excellence, expertise en elegance. De kernwaarden zijn geformuleerd in het Engels om wereldwijd uniform naar buiten te treden.



Tefaf Maastricht heeft een nieuw logo met een gestileerde valk en een sterkere typografie voor de naam. De behoefte aan een meer eigentijdse uitstraling betekende dat het ontwerp van de valk, het traditionele symbool van de beurs, moest worden herzien. De nieuwe vormgeving brengt hem terug tot zijn essentie en creëert zo, volgens de organisatie, een moderner, aantrekkelijker en dynamischer symbool. De diagonale lijnen blijven behouden voor een gevoel van beweging. De nieuwe, speciaal voor TEFAF ontworpen, typografie, is geïnspireerd op de vorm van de valk.

Het nieuwe logo en de huisstijl, ontwikkeld door Brandia Central uit Lissabon, hebben de kleuren rood, wit en zwart. De traditionele valk herinnert deelnemers en bezoekers van de beurs aan de jaren dat de voorloper van Tefaf plaatsvond in de stad Valkenburg.

De drie nieuw gedefinieerde kernwaarden - excellence, expertise, elegance – vloeien voort uit de ambitie van de organisatoren om Tefaf de toonaangevende internationale kunstbeurs te laten zijn, met top niveau kunst dat moet voldoen aan de allerhoogste normen.

Hier vind je de uitwerking van de kernwaarden van TEFAF Maastricht

De komende editie van Tefaf Maastricht vindt plaats van 15 tot 24 maart 2013 in MECC Maastricht.





2012-11-12
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV