Magazine
Contact
Home
Organisatie CUE 2014 uitbesteed aan Ahoy
Stichting Vakbeurs Theatertechniek heeft na een pitch-traject Ahoy Rotterdam de opdracht verleend om de organisatie van CUE 2014 voor haar rekening te nemen. De 14e editie van de tweejaarlijkse vakbeurs voor event-, installatie- en entertainmenttechnologie vindt plaats van 13 tot en met januari 2014 in Ahoy Rotterdam. Voor de Stichting Vakbeurs Theatertechniek was het totaalpakket dat Ahoy kan aanbieden de doorslaggevende factor in de beslissing.  



Op donderdag 1 november is de samenwerking tussen Stichting Vakbeurs Theatertechniek en Ahoy Rotterdam bekrachtigd. Enrico Daamen, voorzitter van Stichting Vakbeurs Theatertechniek: “Voor de uitvoering van CUE waren wij op zoek naar een partij die van wanten weet en die de organisatie in de volle breedte voor haar rekening kan nemen; van strategie, marketing en acquisitie tot promotie en het voeren van het secretariaat. Wij verwachten dat Ahoy Rotterdam vanwege haar professionaliteit en jarenlange ervaring hierin van toegevoegde waarde voor ons kan zijn.”

Op de tweejaarlijkse vakbeurs CUE worden de laatste ontwikkelingen op het gebied van event-, installatie- en entertainmenttechnologie gepresenteerd door circa 90 leveranciers van geluid, licht, audiovisueel, decor, algemene theater- en hijstechnieken, inrichting, podia, meubilair, theatertextiel, adviesbureaus en overige podia- en entertainment gerelateerde producten en diensten. De Vereniging voor Podiumtechnologie verzorgt doorgaans het begeleidend kennisprogramma. 


Bovenste rij: Eric Mattijsen, Saskia Vernooij, Louis Janssen. Onderste rij: Jolanda Jansen, Enrico Daamen en Gert-Jan van den Nieuwenhoff
Bovenste rij: Eric Mattijsen, Saskia Vernooij, Louis Janssen. Onderste rij: Jolanda Jansen, Enrico Daamen en Gert-Jan van den Nieuwenhoff


2012-11-08
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV