Magazine
Contact
Home
Drie nominaties voor campagnebeeld AutoRAI
Uit meer dan 140 inzendingen zijn door een vakkundige jury drie beelden geselecteerd die gekozen kunnen worden als campagnebeeld van AutoRAI 2013. Het is nu aan het publiek om de winnaar te bepalen. Tot en met 11 november kan er via facebook.com/autorai gestemd worden op één van de drie beelden.



De AutoRAI heeft voor het campagnebeeld van de komende editie een ontwerpwedstrijd uitgeschreven. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. Een vakjury, bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en PR managers van automerken, heeft uit alle inzendingen de drie finalisten geselecteerd. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar. 

AutoRAI genomineerden campagnebeeld 2013
AutoRAI genomineerden campagnebeeld 2013

De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.

Op 12 november wordt bekendgemaakt welke inzending wordt gebruikt als campagnebeeld voor de 2013 editie van AutoRAI. AutoRAI 2013 wordt van 3 tot en met 14 april gehouden in Amsterdam RAI.




2012-10-22
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV