Magazine
Contact
Home
Drie nominaties voor campagnebeeld AutoRAI
Uit meer dan 140 inzendingen zijn door een vakkundige jury drie beelden geselecteerd die gekozen kunnen worden als campagnebeeld van AutoRAI 2013. Het is nu aan het publiek om de winnaar te bepalen. Tot en met 11 november kan er via facebook.com/autorai gestemd worden op één van de drie beelden.



De AutoRAI heeft voor het campagnebeeld van de komende editie een ontwerpwedstrijd uitgeschreven. Deelnemers kregen de opdracht een nieuw beursbeeld te ontwerpen met in het achterhoofd: ‘Het grootste autofeest van Nederland’. Een vakjury, bestaande uit hoofdredacteuren van de grotere autobladen en PR managers van automerken, heeft uit alle inzendingen de drie finalisten geselecteerd. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar. 

AutoRAI genomineerden campagnebeeld 2013
AutoRAI genomineerden campagnebeeld 2013

De drie geselecteerden worden uitgenodigd voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-. Alle inzenders ontvangen een gratis toegangskaart voor AutoRAI 2013.

Op 12 november wordt bekendgemaakt welke inzending wordt gebruikt als campagnebeeld voor de 2013 editie van AutoRAI. AutoRAI 2013 wordt van 3 tot en met 14 april gehouden in Amsterdam RAI.




2012-10-22
De vakbeurs Verkeer, Mobiliteit & Parkeren heeft een nieuwe naam: Vakbeurs Mobiliteit. Belangrijke drijfveer voor de naamswijziging is de groeiende Nederlandse bevolking met als gevolg zorgen om toegankelijkheid en leefbaarheid. Door de vraag “Hoe houden we Nederland mobiel?” centraal te stellen maakt organisator ExpoProof de beurs futureproof. De beurs vindt op 28 en 29 november plaats in Expo Houten.
 
Het consumentenevent TuinIdee beleefde dit jaar een stijging in het bezoekersaantal van 10,8 procent. Na 25 jaar werd het vierdaagse evenement, dat van 22 tot en met 25 februari 2018 plaatsvond in Brabanthallen te ’s-Hertogenbosch, in een nieuw jasje gestoken om een bredere doelgroep aan te trekken. Organisator 2XPO schakelde hiervoor eventmarketingbureau Eventive in.
 
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV