Magazine
Contact
Home
Bijeenkomst Succesvol deelnemen aan beurzen, een bewuste keuze
CLC-VECTA verzorgt een Platformbijeenkomst op het kennisplein van de ExpoShow tijdens de eerste beursdag op 12 december. Het hoofdthema is het behalen van een zo hoog mogelijke return on investment van een beursdeelname.



Programma


15.00 – 15.30  
De ROI van de face-to-face ontmoeting
Marieke Visser, Director of Marketing and National Exhibitions at Amsterdam RAI
Het marketing budget staat steeds meer onder druk, en met de opkomst van virtuele media is Accountability en ROI van de marketing euro een steeds belangrijker onderwerp. Ook voor face to face media als beurzen geldt de vraag, wat is de face to face ontmoeting eigenlijk waard? Hoe meet ik die waarde voor mijn organisatie, en hoe kan ik de ROI van mijn investering maximaliseren?

15.45 – 16.15 
Stijgende beurskoers
Peter van ’t Sant, Algemeen Directeur bij Van Wijk & Boerma Pompen
Deelnemen aan vakbeurzen is een bewuste keuze en wat moet je er dan concreet van verwachten? Hoe ziet een pro actieve voorbereiding er uit en hoe zorg je er voor dat de beursdeelname motiverend en succesvol wordt en dat de nazorg niet verwaterd? Kun je het resultaat van een beurs eigenlijk wel meten? Peter illustreert dit aan de hand van hun recente deelname aan de Industrial Processing.

16.30 – 17.00 
Wie bepaalt bij u meer dan 70 % van het eindresultaat van uw beursdeelname?
Han Leenhouts, Trainer & Motivator at Sales & Pepper
Dat is een groep waar zeker geen 70% van het budget heen gaat. Uw mensen! Die moeten dingen doen die zo voor de hand liggen dat ze deze helemaal vergeten zijn. Op indringende maar vrolijke wijze neemt Leenhouts u mee in de wereld van gemotiveerde mensen die actief bezig zijn met het behalen van uw doelen.

Aanmelden

ExpoShow en de CLC-VECTA Platformbijeenkomst zijn kosteloos te bezoeken. Je dient je enkel vooraf te registreren voor een bezoek aan ExpoShow. Klik hier om te registreren.





2012-10-22
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV