Magazine
Contact
Home
Kubik wint vijf event design awards
De Kubik Groep heeft vijf onderscheidingen gewonnen in de Event Design Award Competitie van 2012. De drie vestigingen van Kubik in Amerika, Canada en Nederland verdienden vijf awards in vijf verschillende categorieën van de door het kennisplatform Event Design toegekende prijzen.



De Amsterdamse vestiging van Kubik wist beslag te leggen op de gouden onderscheiding in de categorie ‘Beste Consumenten Evenement’ voor de realisatie van het Camper paviljoen naar een ontwerp van de Japanse architect Shigeru Ban. Daarnaast werden de modulaire container winkels zoals Kubik Amsterdam die ontwikkelde voor PUMA beloont met de Best Event Design Award in de categorie ‘Pop-Up Stores’.

De vestiging van Kubik in Toronto ontving een zilveren onderscheiding voor het ‘Art+Science’ standontwerp voor Cadillac, zoals deze werd gerealiseerd op verschillende Canadese autobeurzen.

De Amerikaanse dochteronderneming Maltbie, gespecialiseerd in museum ontwerp en realisatie, werd bekroont met een zilveren onderscheiding voor het North Carolina Museum of Natural Science en won tevens de Best Event Design Award in de categorie ‘Reizende Tentoonstellingen’ voor de realisatie van de ‘Dode Zee Rollen’ expositie.

Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF“Dit is een overweldigend resultaat”, aldus Hajo Reinders, directeur van de Amsterdamse vestiging van 
Kubik. “Fantastisch om deze bekroningen te ontvangen in alle deelgebieden waarin wij ons als internationaal bureau specialiseren. Wij hebben de afgelopen twee jaar deze mooie projecten in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers, diverse ontwerpers en onze verschillende teams over de gehele wereld succesvol gerealiseerd. Uitgangspunt hierbij is altijd een onderscheidend ontwerp en hoogwaardige uitvoering. Het is een mooie beloning dat dit ook door gerespecteerde vakgenoten uit de branche als zodanig wordt ervaren.”

 
Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF


2012-10-17
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV