Magazine
Contact
Home
Kubik wint vijf event design awards
De Kubik Groep heeft vijf onderscheidingen gewonnen in de Event Design Award Competitie van 2012. De drie vestigingen van Kubik in Amerika, Canada en Nederland verdienden vijf awards in vijf verschillende categorieën van de door het kennisplatform Event Design toegekende prijzen.



De Amsterdamse vestiging van Kubik wist beslag te leggen op de gouden onderscheiding in de categorie ‘Beste Consumenten Evenement’ voor de realisatie van het Camper paviljoen naar een ontwerp van de Japanse architect Shigeru Ban. Daarnaast werden de modulaire container winkels zoals Kubik Amsterdam die ontwikkelde voor PUMA beloont met de Best Event Design Award in de categorie ‘Pop-Up Stores’.

De vestiging van Kubik in Toronto ontving een zilveren onderscheiding voor het ‘Art+Science’ standontwerp voor Cadillac, zoals deze werd gerealiseerd op verschillende Canadese autobeurzen.

De Amerikaanse dochteronderneming Maltbie, gespecialiseerd in museum ontwerp en realisatie, werd bekroont met een zilveren onderscheiding voor het North Carolina Museum of Natural Science en won tevens de Best Event Design Award in de categorie ‘Reizende Tentoonstellingen’ voor de realisatie van de ‘Dode Zee Rollen’ expositie.

Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF“Dit is een overweldigend resultaat”, aldus Hajo Reinders, directeur van de Amsterdamse vestiging van 
Kubik. “Fantastisch om deze bekroningen te ontvangen in alle deelgebieden waarin wij ons als internationaal bureau specialiseren. Wij hebben de afgelopen twee jaar deze mooie projecten in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers, diverse ontwerpers en onze verschillende teams over de gehele wereld succesvol gerealiseerd. Uitgangspunt hierbij is altijd een onderscheidend ontwerp en hoogwaardige uitvoering. Het is een mooie beloning dat dit ook door gerespecteerde vakgenoten uit de branche als zodanig wordt ervaren.”

 
Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF


2012-10-17
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV