Magazine
Contact
Home
Kubik wint vijf event design awards
De Kubik Groep heeft vijf onderscheidingen gewonnen in de Event Design Award Competitie van 2012. De drie vestigingen van Kubik in Amerika, Canada en Nederland verdienden vijf awards in vijf verschillende categorieën van de door het kennisplatform Event Design toegekende prijzen.



De Amsterdamse vestiging van Kubik wist beslag te leggen op de gouden onderscheiding in de categorie ‘Beste Consumenten Evenement’ voor de realisatie van het Camper paviljoen naar een ontwerp van de Japanse architect Shigeru Ban. Daarnaast werden de modulaire container winkels zoals Kubik Amsterdam die ontwikkelde voor PUMA beloont met de Best Event Design Award in de categorie ‘Pop-Up Stores’.

De vestiging van Kubik in Toronto ontving een zilveren onderscheiding voor het ‘Art+Science’ standontwerp voor Cadillac, zoals deze werd gerealiseerd op verschillende Canadese autobeurzen.

De Amerikaanse dochteronderneming Maltbie, gespecialiseerd in museum ontwerp en realisatie, werd bekroont met een zilveren onderscheiding voor het North Carolina Museum of Natural Science en won tevens de Best Event Design Award in de categorie ‘Reizende Tentoonstellingen’ voor de realisatie van de ‘Dode Zee Rollen’ expositie.

Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF“Dit is een overweldigend resultaat”, aldus Hajo Reinders, directeur van de Amsterdamse vestiging van 
Kubik. “Fantastisch om deze bekroningen te ontvangen in alle deelgebieden waarin wij ons als internationaal bureau specialiseren. Wij hebben de afgelopen twee jaar deze mooie projecten in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers, diverse ontwerpers en onze verschillende teams over de gehele wereld succesvol gerealiseerd. Uitgangspunt hierbij is altijd een onderscheidend ontwerp en hoogwaardige uitvoering. Het is een mooie beloning dat dit ook door gerespecteerde vakgenoten uit de branche als zodanig wordt ervaren.”

 
Download hier de winnende concepten van Kubik als PDF


2012-10-17
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV