Magazine
Contact
Home
Ahoy Rotterdam lanceert Hello you!
Ahoy Rotterdam is op 1 oktober gestart met een nieuwe corporate communicatiecampagne: Hello you! In deze campagne staan gastvrijheid en het creëren van een welkomstgevoel centraal.



Op het voorterrein van Ahoy werden voor deze gelegenheid honderden ballonnen opgelaten door de directeuren en de medewerkers van Ahoy. Hiermee werd Hello you! letterlijk de wijde wereld in gestuurd. Aan tientallen van de ballonnen zitten kaartjes bevestigd met een code voor gratis toegangskaarten voor evenementen.

Ahoy lanceert Hello You!


In haar nieuwe campagne, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse reclamebureau IN10, wil Ahoy organisatoren en bezoekers écht verwelkomen; hen in Ahoy op hun plek laten voelen, tot welke ‘community’ zij ook behoren.  Dat doet Ahoy door voor ieder evenement volledig te transformeren tot uitstraling die past bij de betreffende doelgroep.





Hello you! is de opvolger van de campagne Mijn Ahoy. In november 2006 werd Mijn Ahoy geïntroduceerd, samen met een nieuw logo. De nadruk van de campagne lag op het persoonlijke karakter van Ahoy en op het feit dat Ahoy voor iedere bezoeker en iedere organisator een andere herinnering oproept. Mijn Ahoy bood de afgelopen jaren een mooie kapstok voor de corporate activiteiten. Nu, zes jaar later is het tijd geworden voor een volgende stap. Naast het feit dat Ahoy met de communicatiecampagne bezoekers verwelkomt, is het tevens een middel waarmee zij organisatoren ondersteunt in hun communicatie.



2012-10-02
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV