Magazine
Contact
Home
Ahoy Rotterdam lanceert Hello you!
Ahoy Rotterdam is op 1 oktober gestart met een nieuwe corporate communicatiecampagne: Hello you! In deze campagne staan gastvrijheid en het creëren van een welkomstgevoel centraal.



Op het voorterrein van Ahoy werden voor deze gelegenheid honderden ballonnen opgelaten door de directeuren en de medewerkers van Ahoy. Hiermee werd Hello you! letterlijk de wijde wereld in gestuurd. Aan tientallen van de ballonnen zitten kaartjes bevestigd met een code voor gratis toegangskaarten voor evenementen.

Ahoy lanceert Hello You!


In haar nieuwe campagne, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse reclamebureau IN10, wil Ahoy organisatoren en bezoekers écht verwelkomen; hen in Ahoy op hun plek laten voelen, tot welke ‘community’ zij ook behoren.  Dat doet Ahoy door voor ieder evenement volledig te transformeren tot uitstraling die past bij de betreffende doelgroep.





Hello you! is de opvolger van de campagne Mijn Ahoy. In november 2006 werd Mijn Ahoy geïntroduceerd, samen met een nieuw logo. De nadruk van de campagne lag op het persoonlijke karakter van Ahoy en op het feit dat Ahoy voor iedere bezoeker en iedere organisator een andere herinnering oproept. Mijn Ahoy bood de afgelopen jaren een mooie kapstok voor de corporate activiteiten. Nu, zes jaar later is het tijd geworden voor een volgende stap. Naast het feit dat Ahoy met de communicatiecampagne bezoekers verwelkomt, is het tevens een middel waarmee zij organisatoren ondersteunt in hun communicatie.



2012-10-02
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV