Magazine
Contact
Home
Ahoy Rotterdam lanceert Hello you!
Ahoy Rotterdam is op 1 oktober gestart met een nieuwe corporate communicatiecampagne: Hello you! In deze campagne staan gastvrijheid en het creëren van een welkomstgevoel centraal.



Op het voorterrein van Ahoy werden voor deze gelegenheid honderden ballonnen opgelaten door de directeuren en de medewerkers van Ahoy. Hiermee werd Hello you! letterlijk de wijde wereld in gestuurd. Aan tientallen van de ballonnen zitten kaartjes bevestigd met een code voor gratis toegangskaarten voor evenementen.

Ahoy lanceert Hello You!


In haar nieuwe campagne, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse reclamebureau IN10, wil Ahoy organisatoren en bezoekers écht verwelkomen; hen in Ahoy op hun plek laten voelen, tot welke ‘community’ zij ook behoren.  Dat doet Ahoy door voor ieder evenement volledig te transformeren tot uitstraling die past bij de betreffende doelgroep.





Hello you! is de opvolger van de campagne Mijn Ahoy. In november 2006 werd Mijn Ahoy geïntroduceerd, samen met een nieuw logo. De nadruk van de campagne lag op het persoonlijke karakter van Ahoy en op het feit dat Ahoy voor iedere bezoeker en iedere organisator een andere herinnering oproept. Mijn Ahoy bood de afgelopen jaren een mooie kapstok voor de corporate activiteiten. Nu, zes jaar later is het tijd geworden voor een volgende stap. Naast het feit dat Ahoy met de communicatiecampagne bezoekers verwelkomt, is het tevens een middel waarmee zij organisatoren ondersteunt in hun communicatie.



2012-10-02
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV