Magazine
Contact
Home
Ahoy Rotterdam lanceert Hello you!
Ahoy Rotterdam is op 1 oktober gestart met een nieuwe corporate communicatiecampagne: Hello you! In deze campagne staan gastvrijheid en het creëren van een welkomstgevoel centraal.



Op het voorterrein van Ahoy werden voor deze gelegenheid honderden ballonnen opgelaten door de directeuren en de medewerkers van Ahoy. Hiermee werd Hello you! letterlijk de wijde wereld in gestuurd. Aan tientallen van de ballonnen zitten kaartjes bevestigd met een code voor gratis toegangskaarten voor evenementen.

Ahoy lanceert Hello You!


In haar nieuwe campagne, die is ontwikkeld in samenwerking met het Rotterdamse reclamebureau IN10, wil Ahoy organisatoren en bezoekers écht verwelkomen; hen in Ahoy op hun plek laten voelen, tot welke ‘community’ zij ook behoren.  Dat doet Ahoy door voor ieder evenement volledig te transformeren tot uitstraling die past bij de betreffende doelgroep.





Hello you! is de opvolger van de campagne Mijn Ahoy. In november 2006 werd Mijn Ahoy geïntroduceerd, samen met een nieuw logo. De nadruk van de campagne lag op het persoonlijke karakter van Ahoy en op het feit dat Ahoy voor iedere bezoeker en iedere organisator een andere herinnering oproept. Mijn Ahoy bood de afgelopen jaren een mooie kapstok voor de corporate activiteiten. Nu, zes jaar later is het tijd geworden voor een volgende stap. Naast het feit dat Ahoy met de communicatiecampagne bezoekers verwelkomt, is het tevens een middel waarmee zij organisatoren ondersteunt in hun communicatie.



2012-10-02
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV