Magazine
Contact
Home
Horecava introduceert themawereld Puur en trendbioscopen
Horecava 2013 krijgt de nieuwe themawereld ‘Puur’ en de diverse themawerelden krijgen voor het eerst elk een trendbioscoop.



De themawereld ‘Puur’ is de nieuwe plek waar food & beverage leveranciers en producenten te vinden zijn die zich richten op restaurateurs en (chef)koks. Deze themawereld staat volledig in het teken van vers, biologisch, duurzaam, fairtrade en verantwoord eten en verantwoorde voedselproductie.

Nieuw tijdens Horecava 2013 zijn ook de trendbioscopen. Elke themawereld heeft zijn eigen bioscoop, waar een speciaal geproduceerde trendfilm ondernemers op nieuwe ideeën brengt.

Ook de themawereld ‘Innoveer!’ met verrassende trends en innovaties wordt wegens succes geprolongeerd en biedt tevens plek aan de 16 bedrijven die genomineerd zijn voor de Horecava Innovation Award 2013. De passie voor het vak komt goed tot uiting op het vernieuwde ‘XpertPlaza’. Beursbezoekers vinden hier informatie over innovaties, opleidingen en handige tools voor het vak. Uiteraard ontbreken ook kookwedstrijden en demonstraties niet.

De themawerelden ‘Nachtleven’, ‘Hotel’ en ‘Fastservice’ zijn wederom onderdeel van de komende Horecava. De themawereld ‘Buiten’ heeft een nieuwe naam gekregen: ‘Terras’. Het horecaterras staat centraal in deze wereld.

Horecava 2013 wordt van maandag 7 tot en met donderdag 10 januari gehouden in Amsterdam RAI.



2012-09-25
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV