Magazine
Contact
Home
Vakbeurs Venuez wordt serie interactieve avonden
Venuez Event gaat niet meer door als beurs, maar staat voortaan voor interactieve avonden voor een selectieve groep professionals. De eerste editie van Venuez nieuwe stijl wordt op maandagavond 7 januari 2013 gehouden.



Venuez Event  wordt voortgezet onder de naam ‘Venuez - Offshow for selected professionals & brands in the hospitality industry’. Tijdens de Venuez -avonden is de ‘who is who’ van de conceptuele horeca in Nederland aanwezig.

Karin Lindenhovius van Amsterdam RAI: “Sinds de overname van Venuez Event door de RAI is samen met de branche gekeken naar een nieuw, kwalitatief en onderscheidend concept voor het evenement. De organisatie heeft de afgelopen periode goed geluisterd naar de wensen van de markt. De Venuez-avonden worden exclusieve en dynamische netwerkevenementen. De nieuw uitgezette koers sluit aan bij de wens van de industrie voor een year-round platform.”

Op 7 januari 2013 trapt Venuez13 af. De avond wordt verzorgd samen met partners als Mother Music, Insites Consulting en leading nightlife entrepreneur John Noseda uit België.

Lindenhovius: “We buigen ons tijdens deze eerste avond over de stelling ‘What goes up must come down: Hoe ga ik van een jarenlange ‘Top Down’ omgang met mijn gasten naar een nieuwe vorm van ‘Bottom Up?’. “

Tijdens Venuez13 is er ruime aandacht voor kritiek en ideeën van de Y-generatie. Genodigden van Venuez 13 vinden tijdens het evenement tevens inspiratie op het gebied van premium drinks, design, vormgeving en muziek. De compleet verzorgde avond vindt plaats in een intieme en sfeervolle setting.

In september 2013 volgt de tweede editie van Venuez13. In maart 2013 worden ook de Venuez Hospitality & Style Awards uitgereikt, een initiatief van Mondiale Nederland.

Er is plaats voor maximaal 250 genodigden per avond. Uitnodigingen worden op persoonlijke titel verstrekt.



2012-09-24
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV