Magazine
Contact
Home
AutoRAI op zoek naar nieuw beursbeeld
AutoRAI is op Facebook een ontwerpwedstrijd gestart voor het beursbeeld van de komende editie, die gaat plaatsvinden van 3 tot en met 14 april 2013. Het ontwerp moet ‘Het grootste autofeest van Nederland’ uitbeelden. Inzenders maken kans op kaarten voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-.



“Deze actie laat zien wat AutoRAI is”, aldus beursmanager Joost ’t Hooft van Amsterdam RAI. “Elke twee jaar brengen we de geschiedenis én de toekomst van auto’s tot leven in en rond het beursgebouw. Hierbij is het doel om autoliefhebbers zo veel mogelijk beleving te bieden. Dat doen we nu dus ook door iedereen de kans te geven zelf het beursbeeld te ontwerpen.”

Op het gebied van in het oog springende beursbeelden heeft AutoRAI een lange traditie. Sinds 1900 worden deze beelden gebruikt ter promotie van het tweejaarlijkse autofeest. Onder andere topontwerpers als Cassandre en Cor Steenstra hebben het gevoel van de autobeurs in beeld weten te vatten. Voor de komende editie wil AutoRAI creatieve autoliefhebbers de kans bieden om hun naam toe te voegen aan de indrukwekkende lijst van ontwerpers.

Iedereen met ontwerpambities kan eenvoudig meedoen via de AutoRAI Facebook pagina. Hier zijn ook de ontwerpen van eerdere edities te bekijken en vindt men meer informatie over AutoRAI 2013. De inzendtermijn loopt tot en met 14 oktober 2012. Een vakjury bestaande uit hoofdredacteuren van autobladen en marketingexperts zal uit alle inzendingen de drie finalisten selecteren. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar.




2012-09-05
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV