Magazine
Contact
Home
AutoRAI op zoek naar nieuw beursbeeld
AutoRAI is op Facebook een ontwerpwedstrijd gestart voor het beursbeeld van de komende editie, die gaat plaatsvinden van 3 tot en met 14 april 2013. Het ontwerp moet ‘Het grootste autofeest van Nederland’ uitbeelden. Inzenders maken kans op kaarten voor de Exclusive Preview avond van AutoRAI 2013 en de uiteindelijke winnaar van de wedstrijd ontvangt een geldbedrag van € 2.500,-.



“Deze actie laat zien wat AutoRAI is”, aldus beursmanager Joost ’t Hooft van Amsterdam RAI. “Elke twee jaar brengen we de geschiedenis én de toekomst van auto’s tot leven in en rond het beursgebouw. Hierbij is het doel om autoliefhebbers zo veel mogelijk beleving te bieden. Dat doen we nu dus ook door iedereen de kans te geven zelf het beursbeeld te ontwerpen.”

Op het gebied van in het oog springende beursbeelden heeft AutoRAI een lange traditie. Sinds 1900 worden deze beelden gebruikt ter promotie van het tweejaarlijkse autofeest. Onder andere topontwerpers als Cassandre en Cor Steenstra hebben het gevoel van de autobeurs in beeld weten te vatten. Voor de komende editie wil AutoRAI creatieve autoliefhebbers de kans bieden om hun naam toe te voegen aan de indrukwekkende lijst van ontwerpers.

Iedereen met ontwerpambities kan eenvoudig meedoen via de AutoRAI Facebook pagina. Hier zijn ook de ontwerpen van eerdere edities te bekijken en vindt men meer informatie over AutoRAI 2013. De inzendtermijn loopt tot en met 14 oktober 2012. Een vakjury bestaande uit hoofdredacteuren van autobladen en marketingexperts zal uit alle inzendingen de drie finalisten selecteren. Uit deze drie kiest het Nederlandse publiek de uiteindelijke winnaar.




2012-09-05
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV