Magazine
Contact
Home
Messe München lanceert nieuwe imagocampagne
Duitslands beste beursuitzicht, Duitslands groenste beursbedrijf en Duitslands wereldwijde beursorganisatie. Met deze drie claims gaat Messe München zich via een imagocampagne profileren.



Messe München heeft door reclamebureau Agentur Bloom Project een imagocampagne laten ontwikkelen om zowel in eigen land als internationaal de concurrentie aan te gaan met de andere grote spelers in de beurzenbranche. “Onze beurzen trekken elk jaar miljoenen internationale beslissingsbevoegde professionals aan en wij bieden onze klanten wereldwijd een voortreffelijke service”, stelt algemeen directeur Klaus Dittrich. “Met deze imagocampagne onderstrepen wij onze status als één van de toonaangevende beursorganisatoren in de wereld.”

Een campagnebeeld met de Alpen op de achtergrond moet de mooie ligging van het eigen beursgebouw onderstrepen. Om de duurzaamheid van het beursbedrijf te onderstrepen is er de advertentie met de zonnepanelen op het dak van Messe München. De globale status wordt uitgedrukt in een campagnebeeld met de wolkenkrabbers van het Pudong-district in Shanghai als achtergrond.

De overkoepelende campagne en bijbehorende merkbeelden zullen verder worden uitgebouwd voor het Internationale Congres Centrum en het beursgebouw MOC in München en alle internationale dochterondernemingen.



2012-08-27
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV