Magazine
Contact
Home
Messe München lanceert nieuwe imagocampagne
Duitslands beste beursuitzicht, Duitslands groenste beursbedrijf en Duitslands wereldwijde beursorganisatie. Met deze drie claims gaat Messe München zich via een imagocampagne profileren.



Messe München heeft door reclamebureau Agentur Bloom Project een imagocampagne laten ontwikkelen om zowel in eigen land als internationaal de concurrentie aan te gaan met de andere grote spelers in de beurzenbranche. “Onze beurzen trekken elk jaar miljoenen internationale beslissingsbevoegde professionals aan en wij bieden onze klanten wereldwijd een voortreffelijke service”, stelt algemeen directeur Klaus Dittrich. “Met deze imagocampagne onderstrepen wij onze status als één van de toonaangevende beursorganisatoren in de wereld.”

Een campagnebeeld met de Alpen op de achtergrond moet de mooie ligging van het eigen beursgebouw onderstrepen. Om de duurzaamheid van het beursbedrijf te onderstrepen is er de advertentie met de zonnepanelen op het dak van Messe München. De globale status wordt uitgedrukt in een campagnebeeld met de wolkenkrabbers van het Pudong-district in Shanghai als achtergrond.

De overkoepelende campagne en bijbehorende merkbeelden zullen verder worden uitgebouwd voor het Internationale Congres Centrum en het beursgebouw MOC in München en alle internationale dochterondernemingen.



2012-08-27
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV