Magazine
Contact
Home
Messe München lanceert nieuwe imagocampagne
Duitslands beste beursuitzicht, Duitslands groenste beursbedrijf en Duitslands wereldwijde beursorganisatie. Met deze drie claims gaat Messe München zich via een imagocampagne profileren.



Messe München heeft door reclamebureau Agentur Bloom Project een imagocampagne laten ontwikkelen om zowel in eigen land als internationaal de concurrentie aan te gaan met de andere grote spelers in de beurzenbranche. “Onze beurzen trekken elk jaar miljoenen internationale beslissingsbevoegde professionals aan en wij bieden onze klanten wereldwijd een voortreffelijke service”, stelt algemeen directeur Klaus Dittrich. “Met deze imagocampagne onderstrepen wij onze status als één van de toonaangevende beursorganisatoren in de wereld.”

Een campagnebeeld met de Alpen op de achtergrond moet de mooie ligging van het eigen beursgebouw onderstrepen. Om de duurzaamheid van het beursbedrijf te onderstrepen is er de advertentie met de zonnepanelen op het dak van Messe München. De globale status wordt uitgedrukt in een campagnebeeld met de wolkenkrabbers van het Pudong-district in Shanghai als achtergrond.

De overkoepelende campagne en bijbehorende merkbeelden zullen verder worden uitgebouwd voor het Internationale Congres Centrum en het beursgebouw MOC in München en alle internationale dochterondernemingen.



2012-08-27
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV