Magazine
Contact
Home
Messe München lanceert nieuwe imagocampagne
Duitslands beste beursuitzicht, Duitslands groenste beursbedrijf en Duitslands wereldwijde beursorganisatie. Met deze drie claims gaat Messe München zich via een imagocampagne profileren.



Messe München heeft door reclamebureau Agentur Bloom Project een imagocampagne laten ontwikkelen om zowel in eigen land als internationaal de concurrentie aan te gaan met de andere grote spelers in de beurzenbranche. “Onze beurzen trekken elk jaar miljoenen internationale beslissingsbevoegde professionals aan en wij bieden onze klanten wereldwijd een voortreffelijke service”, stelt algemeen directeur Klaus Dittrich. “Met deze imagocampagne onderstrepen wij onze status als één van de toonaangevende beursorganisatoren in de wereld.”

Een campagnebeeld met de Alpen op de achtergrond moet de mooie ligging van het eigen beursgebouw onderstrepen. Om de duurzaamheid van het beursbedrijf te onderstrepen is er de advertentie met de zonnepanelen op het dak van Messe München. De globale status wordt uitgedrukt in een campagnebeeld met de wolkenkrabbers van het Pudong-district in Shanghai als achtergrond.

De overkoepelende campagne en bijbehorende merkbeelden zullen verder worden uitgebouwd voor het Internationale Congres Centrum en het beursgebouw MOC in München en alle internationale dochterondernemingen.



2012-08-27
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV