Magazine
Contact
Home
Hiswa te Water krijgt eigen festival
Het Amsterdam Water Festival, dat haar primeur beleefd op vrijdag 7 september, biedt de bezoekers van Hiswa te Water een feestelijke afsluiten van het bezoek aan de botenbeurs. Het festival wordt georganiseerd door de Stichting NDSM-werf.



Het Amsterdam Water Festival vindt plaats op en rond het nieuwe Waterplein op de NDSM in Amsterdam Noord. Vanaf 18:00 uur kunnen bezoekers flaneren over de NDSM-pier, eten & drinken en genieten van live muziek en DJ’s op diverse grote boten, de kade en het water. Ook kan men met een bootje aanmeren op het Waterplein.

HISWA te Water vindt van 4 tot en met 9 september voor het eerst plaats in de ernaast gelegen Amsterdam Marina. Naast een nieuwe locatie heeft de outdoor botenbeurs dit jaar ook een nieuw concept. Zo is er een  nieuwe indeling  gebaseerd op drie nautische belevingswerelden: Adventure, Pleasure en Luxury. Daarnaast kunnen bezoekers aan allerlei activiteiten deelnemen op het water naast de jachthaven. Nieuw is ook het WaterTheater op de kade met onder andere een dagelijkse presentatie door zeezeiler Henk de Velde.




2012-08-22
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV