Magazine
Contact
Home
N200 en SO Visit fuseren
N200 en het Britse SO Visit, de registratiedivisie van de SO Group, zijn gefuseerd. De nieuwe organisatie draagt de naam ‘N200, a member of SO Group’. "Deze fusie verstevigt onze positie als Europees marktleider in event registratie en data intelligence”, aldus Bart Van Bijnen, CEO van N200.

Het resultaat van de fusie is dat het bedrijf in één keer in omvang is verdubbeld. “Daardoor kunnen we nog innovatiever te werk gaan en onze klanten nog meer functionaliteiten en support bieden", aldus Van Bijnen. "Met deze waaier aan tools kunnen onze klanten hun promotiecampagnes optimaliseren, eenvoudig en effectief gebruik maken van social media en zelfs hun exposanten aanmoedigen om ‘viral' te gaan. Daarnaast is alle data gemakkelijk te managen en kunnen marketing effecten eenvoudig gemeten worden, zowel in de aanloop naar als tijdens en na het evenement. Kortom, we zorgen er voor dat ze meer deelnemers genereren - en natuurlijk behouden.”

Van Bijnen: "De combinatie van SO Visits sales lead management platform voor exposanten (Visit Connect) en het dashboard voor organisatoren (Visit Intelligence) zorgt er voor dat onze gebruikers hun exposanten nog productiever kunnen laten zijn. Het dashboard biedt live inzicht in de productiviteit op de beursvloer. Doordat we hiermee zorgen voor meer ROI voor de exposanten zullen onze klanten een hogere klanttevredenheid en terugkerende business ervaren." Directeur van de SO Group, Nick Caplan, is ook blij met de fusie: “We verwelkomen N200 hartelijk bij de SO Group. We zijn constant op zoek naar nog betere oplossingen voor onze klanten. Met deze fusie kunnen we onze klanten nog beter ondersteunen - en dat wereldwijd."

2012-07-19
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV