Magazine
Contact
Home
Second Home International overgenomen door Fairs Consult
Second Home International, de special interest beurs voor tweede verblijven in het buitenland,  is door Fairs Consult overgenomen van VNU Exhibitions. Fairs Consult is een dochteronderneming van Artexis die in België onder meer Second Place organiseert.



In 2006 zetten Kortrijk Xpo en Fisa nagenoeg gelijktijdig een event voor tweede verblijven onder de zon in de markt. Een jaar later werd Sun Invest van Kortrijk Xpo op inactief gezet, Fairs Consult bouwde onder leiding van Luc Paeme het Fisa-project Second Place verder uit in Brussel en Gent en verwierf de titel in 2011. Dankzij de aankoop van Second Home International kan Fairs Consult voortaan de niche van zonneverblijven in de hele Benelux coveren. 

De eerstvolgende editie van Second Home International vindt plaats van 12 tot en met 14 oktober in Jaarbeurs Utrecht. Second Place 2012 vindt plaats van 28 tot en met 30 september in Brussels Expo.




2012-07-10
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV