Magazine
Contact
Home
Animaties studenten te zien op LED façade Ahoy Rotterdam
Studenten van de Willem de Kooning Academie hebben de afgelopen maanden hard gewerkt aan animaties voor de LED façade van Ahoy Rotterdam. Op vrijdag 29 juni 2012 werden alle creaties onthuld in samenzijn van collega-studenten, vrienden en familie. Het werk van deze studenten wordt een jaar lang getoond op deze façade, die maar liefst duizend vierkante meter groot is.

De tweedejaars studenten van de Willem de Kooning Academie, studierichting Animatie, kregen in het voorjaar de opdracht om animaties te creëren die op de LED façade van Ahoy konden worden getoond. Het is de eerste keer dat studenten de mogelijkheid krijgen om hun werk op een dergelijk groot scherm te etaleren.

Volgens een woordvoerder van de academie was het voor de studenten echt een kick om met zo'n grote en bekende organisatie als Ahoy Rotterdam samen te werken: "Het biedt hen de uitgelezen kans om hun werk groots aan het Rotterdamse en Nederlandse publiek te tonen. Hopelijk is dit nog maar het begin van de samenwerking!"

Kees de Jong, marketing & communications manager van Ahoy Rotterdam: “De LED façade brengt het voorterrein van Ahoy tot leven. Het draagt bij aan de beleving die bezoekers ondergaan als ze Ahoy bezoeken. De afgelopen maanden hebben wij veel creatieve ontwerpen van aanstormend animatietalent gezien, die zeker heel goed bij ons gebouw passen. Blijkbaar heeft Ahoy voor iedere student een andere betekenis. Het is mooi om te zien op welke wijze deze studenten hun eigen invulling aan de animaties hebben gegeven.”

2012-07-02
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV