Magazine
Contact
Home
E-BikeXperience komt bij de Kampeer en Caravan Jaarbeurs
Organisator VNU Exhibitions heeft besloten de vakdag van E-BikeXperience los te koppelen van de consumentendagen. Daarom verhuist E-BikeXperience, die gelijktijdig gepland stond met Bike Motion Benelux (12 tot en met 15 oktober 2012) voor de consument naar de Kampeer en Caravan Jaarbeurs (19 tot en met 23 oktober 2012).

Op de Kampeer - en Caravan Jaarbeurs komen zo'n veertigduizend bezoekers. Deze bezoekers vallen volgens VNU Exhibitions veel beter in de doelgroep van E-BikeXperience dan BikeMotion Benelux. "Je praat over een evenement dat goed is voor veertigduizend consumenten, die een interessante doelgroep vormen voor aanbieders van elektrische fietsen", aldus projectmanager Cécile van Hattem. "We blijven het paviljoen E-BikeXperience noemen, alleen hoeven de mensen hier niet apart een kaartje voor te kopen."

De plattegrond voor het E-BikeXperience paviljoen tijdens Kampeer en Caravan Jaarbeurs staat gereed. Wat hierbij opvalt is een nieuwe opzet van het testparcours. Van Hattem: "We geven gehoor aan een aantal exposanten die hun stand direct aan het testparcours willen hebben. Zo kunnen bezoekers direct vanuit de stand testrijden."

Voor het vakbezoek blijft er de mogelijkheid deel te nemen aan de vakdag van Bike Motion Benelux op maandag 15 oktober. "Voor een groot deel van de dealers is de E-bike momenteel van groot belang voor de omzet. De merken willen zich dan ook graag presenteren aan de vijfduizend vakbezoekers die Bike Motion Benelux bezoeken", aldus Van Hattem. "De presentatie van de verschillende E-bike merken zal daarom geplaatst worden in de nabijheid van Bike Motion,  zodat de vakbezoekers eenvoudig over kunnen lopen, zoals ook afgelopen jaar gedaan werd."

2012-06-22
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV