Magazine
Contact
Home
Eventbrite brengt self-serviceplatform naar Nederland
Het Amerikaanse bedrijf Eventbrite, leverancier van een self-serviceplatform waarmee organisatoren tickets voor hun evenementen kunnen verkopen, heeft nu ook een volledig locaal aanbod voor de Nederlandse en de Duitse markt. Met deze uitbreiding is het platform in totaal in tien landen beschikbaar, elk met een locaal aanbod, inclusief online ondersteuning in de taal van het land.

Eventbrite.nl geeft organisatoren tools voor het organiseren en promoten van hun evenement en het verkopen van tickets. Tot op heden zijn via Eventbrite ruim 62 miljoen tickets gekocht en geregistreerd, voor evenementen in ruim 170 landen. Volgens Eventbrite is bijna twintig procent van haar omzet afkomstig van landen buiten de Verenigde Staten. "Nederland is een vooruitstrevend land op sociaal gebied, daarbij houden Nederlanders van nieuwe technologieën", aldus Kevin Hartz, CEO en mede-oprichter van Eventbrite. "Daarnaast is Amsterdam een van de Europese hoofdsteden die altijd voorop lopen. Bovendien is negentig procent van de Nederlanders online. Daarom wilden we Eventbrite graag in Nederland lanceren."

Eventbrite werd in 2006 is opgericht door Kevin en Julia Hartz (respectievelijk CEO en President) en Renaud Visage (CTO). Hartz: "Eventbrite brengt innovatie op vier belangrijke terreinen: het self-serviceplatform voor ticketverkoop, mobiele producten, gegevensvastlegging en klantenservice. De web-based software is bedoeld voor het grote segment evenementorganisatoren dat voorheen weinig of geen toegang had tot betaalbare, flexibele tools voor eenvoudig evenementbeheer en een simpel betalingssysteem. Eén van de mobiele tools is de Entry Manager-app, in het Nederlands, waarmee evenementorganisatoren tickets kunnen scannen met hun iOS- of Android-apparaat. Verder biedt Eventbrite organistoren een gegevensdashboard dat inzichten geeft in bezoekersgedrag, zodat ze weloverwogen marketing- en personeelsbeslissingen kunnen nemen. Tot slot onderscheidt Eventbrite zich van andere registratieplatforms door haar klantenservice, met e-mailondersteuning in het Nederlands en een volledig vertaald Helpcentrum."

2012-06-21
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV