Magazine
Contact
Home
Eventbrite brengt self-serviceplatform naar Nederland
Het Amerikaanse bedrijf Eventbrite, leverancier van een self-serviceplatform waarmee organisatoren tickets voor hun evenementen kunnen verkopen, heeft nu ook een volledig locaal aanbod voor de Nederlandse en de Duitse markt. Met deze uitbreiding is het platform in totaal in tien landen beschikbaar, elk met een locaal aanbod, inclusief online ondersteuning in de taal van het land.

Eventbrite.nl geeft organisatoren tools voor het organiseren en promoten van hun evenement en het verkopen van tickets. Tot op heden zijn via Eventbrite ruim 62 miljoen tickets gekocht en geregistreerd, voor evenementen in ruim 170 landen. Volgens Eventbrite is bijna twintig procent van haar omzet afkomstig van landen buiten de Verenigde Staten. "Nederland is een vooruitstrevend land op sociaal gebied, daarbij houden Nederlanders van nieuwe technologieën", aldus Kevin Hartz, CEO en mede-oprichter van Eventbrite. "Daarnaast is Amsterdam een van de Europese hoofdsteden die altijd voorop lopen. Bovendien is negentig procent van de Nederlanders online. Daarom wilden we Eventbrite graag in Nederland lanceren."

Eventbrite werd in 2006 is opgericht door Kevin en Julia Hartz (respectievelijk CEO en President) en Renaud Visage (CTO). Hartz: "Eventbrite brengt innovatie op vier belangrijke terreinen: het self-serviceplatform voor ticketverkoop, mobiele producten, gegevensvastlegging en klantenservice. De web-based software is bedoeld voor het grote segment evenementorganisatoren dat voorheen weinig of geen toegang had tot betaalbare, flexibele tools voor eenvoudig evenementbeheer en een simpel betalingssysteem. Eén van de mobiele tools is de Entry Manager-app, in het Nederlands, waarmee evenementorganisatoren tickets kunnen scannen met hun iOS- of Android-apparaat. Verder biedt Eventbrite organistoren een gegevensdashboard dat inzichten geeft in bezoekersgedrag, zodat ze weloverwogen marketing- en personeelsbeslissingen kunnen nemen. Tot slot onderscheidt Eventbrite zich van andere registratieplatforms door haar klantenservice, met e-mailondersteuning in het Nederlands en een volledig vertaald Helpcentrum."

2012-06-21
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV