Magazine
Contact
Home
SMS-kerstboom op innovatie-event ‘Updatez’
Een interactieve kerstboom die per sms van kleur verandert. Deze en tal van andere bijzondere productinnovaties zijn vrijdag 29 juni, tijdens de eerste editie van innovatie-evenement ‘Updatez’, te bewonderen. Updatez wordt georganiseerd door sfeerverlichtings- en kerstdecoratiebedrijf Avontuur Thema Vormgevers. Het evenement vindt plaats op het terrein van de onderneming, aan de Blokdijk in het Noord-Hollandse Wijdenes.

Op het evenement tonen meer dan vijftien landelijke en Noord-Hollandse ondernemingen hun vernieuwingskracht. Er zijn modeshows, auto’s en culinaire specialiteiten: allemaal op een vernieuwende manier gemaakt en gepresenteerd. “Voor Updatez hebben we bewust één van de lichtste dagen van het jaar gekozen", vertelt Patrick Avontuur van Avontuur Thema Vormgevers. "Want wie slim is, gaat juist nu al nadenken over de komende maanden. Dat betekent in ons geval: over optimale verlichting van winkels, straten, wijken en steden tijdens de wintermaanden, als zonlicht ver te zoeken is. Als marktleider op het gebied van winter- en sfeerverlichting weten we dat ondernemen vooruitzien is, zeker als het gaat om vernieuwde concepten.”

Deelnemers zijn onder meer communicatie- en marketingbureaus, modebedrijven, autobedrijven en elektronicaproducenten. Avontuur: “Elk bedrijf neemt vijftig relaties mee. We rekenen op honderden bezoekers. Allemaal mensen die elkaar zullen inspireren om vooruit te denken en oplossingen zullen ervaren die we tot voor kort ondenkbaar achtten.” Avontuur Thema Vormgevers presenteert tijdens Updatez onder andere de bollenboom. "Het licht in de boom kan per sms van kleur worden veranderd. Ideaal voor acties, bijvoorbeeld onder het winkelend publiek.”

Volgens Avontuur wordt Updatez een jaarlijks evenement. “Het wordt een ode aan de innovatie, aan de verbeelding. En bovendien, een geweldige netwerkdag.” Er is nog een aantal kaarten beschikbaar voor een kosteloos bezoek aan Updatez.

2012-06-19
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV