Magazine
Contact
Home
Positieve feedback op Kwaliteit & Service
Kwaliteit en Service voor Stand en Eventprojecten is vaak lastig meetbaar. Ieder project is custom made en wat zijn dan de parameters voor de beste kwaliteit of goede service?

Eldee Expo Designers besloot het haar klanten gewoon te vragen. De cliënt kon aangeven per e-mail wat men vind of vond van de samenwerking met het team van Eldee, wat men vond van de wijze van uitwerking, de presentatie van het bedrijf, het complete organisatie-traject voorafgaande aan de beurs, de opbouw en oplevering.



Het aantal reacties was groot en de feedback helder. Met name op Kwaliteit en Service gedurende het organisatie-traject en tijdens oplevering van het stand-project scoort Eldee (meetbaar) zeer goed.

Eldee reageert zelf op de resultaten en is reëel: “Wij zijn blij met het groot aantal reacties en de positiviteit van onze klanten, echter wij gaan graag iedere dag door met ‘nog beter ons best doen om te zorgen en regelen voor onze klanten’.”








2012-06-19
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV