Magazine
Contact
Home
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
...
Ik ben vandaag in een zonnige bui dus daarom zonnige column. Al een paar jaar mogen we de deelnemers aan de beurs Design District wijzer maken over het gedrag op de stand en wat je daar allemaal mee kunt doen. Veel beursorganisaties schrappen het onderdeel na verloop van tijd omdat ze 'weer eens wat nieuws willen doen'. Een tijdje was social media een regelrechte hype totdat men erachter kwam dat dit niet leidde tot conversie op de beursvloer. Live-communicatie is toch een complex ding waar je niet lichtzinnig mee om moet gaan.
Op de UNSEEN International Photo Fair werden de bezoekers aangetrokken door een bijzonder kunstwerk, waarin zij zelf konden participeren. Wie de roltrap van Trust the Cloud betrad begon een interactieve reis die eindigde met een sprong in de wolken en een lichtexplosie. Tijdens de val werd de bezoeker gevangen in een foto snapshot, die werd geplaatst in een digitale cloud omgeving. Elke val creëerde zijn eigen licht wat de ervaring uniek en persoonlijk maakte.
 
Wie: Sjoerd, Andreas, Youri en Hubert
Waar: AutoRAI 2015, Amsterdam RAI
Doel: Niks speciaals
...


In deze editie van Expovisie o.a.: VIRTUEEL - BAM verbaasd, PREMIERE - Henk en Fred vieren het vak, INTERVIEW - 'Ik ben een echt beurzenbeest', REPORTAGE - De trends op EuroShop 2017
...
Op BouwXPO 2015 mochten 172 exposanten – goed voor een stijging van 13 procent ten opzichte van de vorige editie – in totaal 6.863 kwalitatieve bezoekers ontvangen. Het gemiddeld aantal bezoekers per dag lag daarmee 6,8 procent hogerl.
 
Een geregistreerde bezoeker is er twee waard. Niet alleen krijgt de organisator zicht op de markt, hij kan ook de exposant actiever bij de promotie van het evenement betrekken. Gissen is missen, meten is weten. Als beursorganisator wilt u potentiële exposanten het liefst een sluitend en betrouwbaar antwoord geven op de vraag wie zoal het evenement bezoekt. Dat kan alleen wanneer u van begin af aan essentiële informatie over de bezoekers vastlegt. Eigenlijk is het een stilzwijgende ruilovereenkomst: de geïnteresseerde bezoeker geeft de organisator inlichtingen over zijn identiteit en ...
...
Expovisie is een uitgave van

Het Portaal Uitgevers B.V.
Veerdijk 40-i 1531 MS Wormer
Tel: +31 (0)75-6475747
Email: info@hetportaal.com

Uitgever
Edwin Nunnink
Edwin.nunnink@hetportaal.com
T +31 (0)75-6475747
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV