Magazine
Contact
Home
Vakantiebeurs organiseert fotowedstrijd
De Vakantiebeurs zoekt foto’s-met-beleving voor de promotiecampagne van de editie 2013. Via berichten in de diverse media roept de Vakantiebeurs iedereen op om een bijzondere vakantiefoto op te sturen. De foto van de winnaar wordt het campagnebeeld van de Vakantiebeurs en is terug te zien op abri´s, de website, in tijdschriften en op televisie.

“Zit jij op een kameel of doorklief je met een jet-ski schuimende golven? Wie weet wordt dit het beursbeeld van de Vakantiebeurs 2013 en kom je jezelf tegen op de website van de beurs, in abri’s, op televisie of in de advertentiecampagnes in landelijke dagbladen”, zo luidt de wervende tekst van de zoektocht.  “Wij zijn op zoek naar bijzondere foto’s die beleving uitstralen. Wordt jouw foto gekozen tot hét campagnebeeld van de Vakantie ontvang je naast eeuwige roem, ook de foto op grootformaat op plexiglas in de stijl van de Vakantiebeurs.”
   
Foto’s kunnen tot 1 juli worden ingezonden. Ze moeten aan een paar voorwaarden voldoen. Het gaat om beleving, dit moet tot uitdrukking komen in het beeld. De inzender heeft de foto gemaakt vanuit het eigen gezichtsveld, hij of zij zit of staat dus ergens op, in, of onder. Voorbeeldfoto´s zijn te vinden op de website http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Verder mogen andere toeristen niet duidelijk in beeld zijn, moet de foto minimaal 1 MB groot zijn en een hoge resolutie hebben.

Inzenden kan via http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Zodra de winnaar bekend is wordt iedereen daarover geïnformeerd.

De Vakantiebeurs wordt van 9 tot en met 13 januari 2013 gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.

2012-05-08
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV