Magazine
Contact
Home
Vakantiebeurs organiseert fotowedstrijd
De Vakantiebeurs zoekt foto’s-met-beleving voor de promotiecampagne van de editie 2013. Via berichten in de diverse media roept de Vakantiebeurs iedereen op om een bijzondere vakantiefoto op te sturen. De foto van de winnaar wordt het campagnebeeld van de Vakantiebeurs en is terug te zien op abri´s, de website, in tijdschriften en op televisie.

“Zit jij op een kameel of doorklief je met een jet-ski schuimende golven? Wie weet wordt dit het beursbeeld van de Vakantiebeurs 2013 en kom je jezelf tegen op de website van de beurs, in abri’s, op televisie of in de advertentiecampagnes in landelijke dagbladen”, zo luidt de wervende tekst van de zoektocht.  “Wij zijn op zoek naar bijzondere foto’s die beleving uitstralen. Wordt jouw foto gekozen tot hét campagnebeeld van de Vakantie ontvang je naast eeuwige roem, ook de foto op grootformaat op plexiglas in de stijl van de Vakantiebeurs.”
   
Foto’s kunnen tot 1 juli worden ingezonden. Ze moeten aan een paar voorwaarden voldoen. Het gaat om beleving, dit moet tot uitdrukking komen in het beeld. De inzender heeft de foto gemaakt vanuit het eigen gezichtsveld, hij of zij zit of staat dus ergens op, in, of onder. Voorbeeldfoto´s zijn te vinden op de website http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Verder mogen andere toeristen niet duidelijk in beeld zijn, moet de foto minimaal 1 MB groot zijn en een hoge resolutie hebben.

Inzenden kan via http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Zodra de winnaar bekend is wordt iedereen daarover geïnformeerd.

De Vakantiebeurs wordt van 9 tot en met 13 januari 2013 gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.

2012-05-08
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV