Magazine
Contact
Home
Vakantiebeurs organiseert fotowedstrijd
De Vakantiebeurs zoekt foto’s-met-beleving voor de promotiecampagne van de editie 2013. Via berichten in de diverse media roept de Vakantiebeurs iedereen op om een bijzondere vakantiefoto op te sturen. De foto van de winnaar wordt het campagnebeeld van de Vakantiebeurs en is terug te zien op abri´s, de website, in tijdschriften en op televisie.

“Zit jij op een kameel of doorklief je met een jet-ski schuimende golven? Wie weet wordt dit het beursbeeld van de Vakantiebeurs 2013 en kom je jezelf tegen op de website van de beurs, in abri’s, op televisie of in de advertentiecampagnes in landelijke dagbladen”, zo luidt de wervende tekst van de zoektocht.  “Wij zijn op zoek naar bijzondere foto’s die beleving uitstralen. Wordt jouw foto gekozen tot hét campagnebeeld van de Vakantie ontvang je naast eeuwige roem, ook de foto op grootformaat op plexiglas in de stijl van de Vakantiebeurs.”
   
Foto’s kunnen tot 1 juli worden ingezonden. Ze moeten aan een paar voorwaarden voldoen. Het gaat om beleving, dit moet tot uitdrukking komen in het beeld. De inzender heeft de foto gemaakt vanuit het eigen gezichtsveld, hij of zij zit of staat dus ergens op, in, of onder. Voorbeeldfoto´s zijn te vinden op de website http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Verder mogen andere toeristen niet duidelijk in beeld zijn, moet de foto minimaal 1 MB groot zijn en een hoge resolutie hebben.

Inzenden kan via http://www.vakantiebeurs.nl/fotowedstrijd. Zodra de winnaar bekend is wordt iedereen daarover geïnformeerd.

De Vakantiebeurs wordt van 9 tot en met 13 januari 2013 gehouden in de Jaarbeurs in Utrecht.

2012-05-08
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV