Magazine
Contact
Home
HISWA verlaagt tarieven voor exposanten
Exposanten voor de HISWA te water krijgen een korting van vijftien procent op de tarieven voor standruimte en ligplaatsen. Deze korting komt bovenop de vroegboekkorting en de korting voor leden van de HISWA Vereniging. Daarnaast geldt een extra volumekorting, afhankelijk van het totaal aantal deelnemende boten. Op dit moment zijn al tweehonderd boten ingeschreven. De verwachting is dat dit aantal door de tariefsverlaging snel zal oplopen. De HISWA te water vindt plaats van 4 tot en met 9 september 2012

De korting is een antwoord van organisator HISWA Multimedia op de economische crisis, die ook sommige jachtbouwers en importeurs parten speelt. “Juist in deze tijd is het belangrijk een kwalitatief sterke bootshow neer te zetten om de watersportbranche een impuls te geven. De vooruitzichten voor de HISWA te water zijn met nu al honderdvijftig ingeschreven exposanten en tweehonderd boten positief te noemen, maar we willen een zo compleet mogelijk aanbod realiseren. Op onze nieuwe locatie, de NDSM-werf in Amsterdam, hebben we daar ook de mogelijkheid toe. We kunnen deze korting geven door de te verwachten uitbreiding van het aantal deelnemers en willen dat alle exposanten daarvan profiteren,” aldus Farouk Nefzi, directeur van HISWA Multimedia.

Om jachtbouwers en importeurs te stimuleren om met zoveel mogelijk boten deel te nemen aan de HISWA te water, is tevens de volumekorting geïntroduceerd. Als het totaal aantal gepresenteerde boten in het water uiteindelijk meer dan 450 bedraagt, ontvangen exposanten na afloop van de bootshow een extra korting van tien procent op het bedrag dat zij betaald hebben voor standruimte of ligplaatsen. Bij meer dan vijfhonderd boten bedraagt de korting zelfs vijftien procent.

“Met de verhuizing naar de nieuwe locatie op de NDSM-werf in Amsterdam, hebben wij exposanten dit jaar veel te bieden. Daar bovenop hebben we de prijs van uitnodigingskaarten ook nog eens sterk verlaagd. Hierdoor wordt het voor exposanten een stuk voordeliger hun relaties en potentiële klanten uit te nodigen. Ook hebben we gratis parkeren voor exposanten geïntroduceerd. We zijn ons zeer bewust van de lastige tijden waar onze exposanten mee te maken hebben en doen ons uiterste best om passende oplossingen te vinden voor onze exposanten om de deelnamekosten te drukken en de bootshow voor bezoekers extra aantrekkelijk te maken.”

(Foto genomen door Alba Fotografie)

2012-04-28
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV