Magazine
Contact
Home
Expovisie zoekt account manager
Expovisie zoekt een account manager. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met (potentiële) adverteerders en het behalen van de omzetdoelstelling voor het magazine en de website. Dit doe je deels telefonisch en deels ‘face-to-face’ door middel van bedrijfsbezoek en het bezoeken van branchebijeenkomsten. Vanwege onze spilfunctie in deze specialistische branche staat een langdurige relatie met onze adverteerders en andere branchespelers voorop. Gemeende belangstelling en gewekt vertrouwen zijn hiervoor essentieel.


We zijn op zoek naar iemand met enkele jaren verkoopervaring en die op zoek is naar de volgende stap in zijn of haar carriëre. Het eenvoudig kunnen maken en onderhouden van persoonlijk contact is voor onze werkwijze zeer belangrijk. Verder heeft het de voorkeur als je affiniteit hebt met het medium beurzen en de ‘hands-on’ mentaliteit in deze branche. Je moet het interessant vinden om de ontwikkelingen in de branche te volgen.

Je komt te werken in een commercieel team van vier personen die elk voor een eigen titel verantwoordelijk zijn. Hiermee kun je ‘sparren’ om van elkaar te leren. Je werkt intensief samen met Ferry Aaftink, sales manager van QM (vakblad voor meeting planners).

Expovisie is een merk van Het Portaal Uitgevers in Wormer. Onze uitgeverij biedt vak- en branche-informatie in de domeinen actiemarketing,
relatiegeschenken & promotionele producten en MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met sales manager Ferry Aaftink (06 12643168) of uitgever Edwin Nunnink (06 53573603).



2012-04-26
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV