Magazine
Contact
Home
Expovisie zoekt account manager
Expovisie zoekt een account manager. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het onderhouden van contact met (potentiële) adverteerders en het behalen van de omzetdoelstelling voor het magazine en de website. Dit doe je deels telefonisch en deels ‘face-to-face’ door middel van bedrijfsbezoek en het bezoeken van branchebijeenkomsten. Vanwege onze spilfunctie in deze specialistische branche staat een langdurige relatie met onze adverteerders en andere branchespelers voorop. Gemeende belangstelling en gewekt vertrouwen zijn hiervoor essentieel.


We zijn op zoek naar iemand met enkele jaren verkoopervaring en die op zoek is naar de volgende stap in zijn of haar carriëre. Het eenvoudig kunnen maken en onderhouden van persoonlijk contact is voor onze werkwijze zeer belangrijk. Verder heeft het de voorkeur als je affiniteit hebt met het medium beurzen en de ‘hands-on’ mentaliteit in deze branche. Je moet het interessant vinden om de ontwikkelingen in de branche te volgen.

Je komt te werken in een commercieel team van vier personen die elk voor een eigen titel verantwoordelijk zijn. Hiermee kun je ‘sparren’ om van elkaar te leren. Je werkt intensief samen met Ferry Aaftink, sales manager van QM (vakblad voor meeting planners).

Expovisie is een merk van Het Portaal Uitgevers in Wormer. Onze uitgeverij biedt vak- en branche-informatie in de domeinen actiemarketing,
relatiegeschenken & promotionele producten en MICE (Meetings, Incentives, Conferences & Exhibitions).

Voor meer informatie kun je contact opnemen met sales manager Ferry Aaftink (06 12643168) of uitgever Edwin Nunnink (06 53573603).



2012-04-26
Beslissers en beïnvloeders uit de vastgoed-, bouw- en installatiewereld konden zich woensdag 15 november laten bijpraten over de kansen van smart technology in de gebouwde omgeving tijdens Smart Homes & Intelligent Buildings in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers konden ontwerpen van slimme woningen en gebouwen bekijken en de mogelijkheden van huisbesturing, standaardisatie en protocollen, energiebesparing en het toepassen van gelijkstroom bestuderen. De organisatie lag in handen van Jaarbeurs en Smart Homes.
 
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV