Magazine
Contact
Home
Kindermodebeurs Kid’s Wear Berlin gaat niet door
De nieuwe kindermodebeurs Kid's Wear in Berlijn gaat niet door. Volgens de organisatie van Kid’s Wear reageerde de branche positief op het nieuwe initiatief, maar liep het niet storm met de aanmedlingen. Reden voor de organisatie om de eerste editie af te blazen. Kid’s Wear Berlin stond gepland op 3 en 4 juli.

Het idee voor de beurs kwam van het Duitse magazine voor kindermode 'Kid’s Wear'. De organisatie wilde Kid’s Wear Berlin twee keer per jaar laten plaatsvinden na Berlin Fashion Week en zou zich richten op ‘zowel grote als kleine en regionale als internationale kindermodemerken’. Kid's Wear Berlin moest niet alleen een platform en ordershow voor merken in de kindermodebranche zijn; de organisatie wilde met modeshows, een trendforum en tentoonstellingen gericht op de wereld van kinderen de beurs ‘een ervaring op zich' maken.

“We blijven in het concept van Kid’s Wear Berlin geloven", staat op de website van de beurs te lezen. "Maar we begrijpen ook dat in economisch moeilijke tijden bedrijven de beslissing maken om hun beperkte marketing- en beursbudget niet uit te geven aan een nieuw beursformat."

Het is niet voor het eerst dat een Duitse kindermodebeurs op de fles gaat. Zo werd twee jaar geleden de stekker uit Kids Camp getrokken wegens tegenvallende inschrijvingen. En de grootste Duitse modevakbeurs Bread & Butter kondigde eind 2010 de zelfstandige kindermodebeurs Youngstars aan, maar nog voor de eerste editie had plaatsgevonden, werd de beurs geannuleerd. Ook in Nederland werden pogingen ondernomen om naast de succesvolle Kleine Fabriek andere kindermodebeurzen neer te zetten, maar vorig jaar werd Just Kidz afgelast en daarvoor ging No Kidding al ter ziele. (bron: www.fashionunited.nl)

2012-04-26
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV