Magazine
Contact
Home
Promodukties, Promo Results en Afair fuseren tot Brandwise Group
Promodukties, Promo Results en Afair Hospitality Service, alledrie bedrijven uit de field marketing sector, hebben besloten om samen verder te gaan. De naam van de nieuwe onderneming is Brandwise. Het hoofdkantoor van Brandwise is gevestigd in Ede.

“Er was de laatste jaren al sprake van een steeds intensievere samenwerking tussen de drie zusterbedrijven, die in januari tot een verhuizing naar een gezamenlijk pand leidde", aldus Bart Jeroen Pots, managing partner van Brandwise. "De fusie van de drie bedrijven is een logische volgende stap. Nu kunnen we nog beter inspelen op de behoefte van onze klanten.”

Brandwise is actief op het gebied van field marketing diensten, zoals sampling, hospitality, sales, merchandise, instore demonstraties, auditing en de totaalontzorging tijdens beurzen. Daarnaast kan Brandwise een strategische partner voor retailers en fabrikanten zijn. De Brandwise group werkt vanuit een zelf ontwikkeld 'bussiness intelligence model'. Pots: "Daarbij gaat het vooral om kennis van consumenten en hun verplaatsingsgedrag. Verder worden volgens ons model behaalde verkoopresultaten, sales- en marketingdoelstellingen gecombineerd. Daarbij staat de mens als medium centraal. Bij onze klanten ligt een steeds grotere nadruk op direct en meetbaar resultaat. Daarnaast merken wij een toename van gezamenlijke ingekochte sales- en marketinggerichte activiteiten. Het toevoegen van waarde in field marketing is dus essentieel."

Pots: "Terwijl traditionele media aan impact verliezen, stijgt de behoefte aan persoonlijke communicatie. Directe, actieve communicatie is hierdoor belangrijker dan ooit. Persoonlijk contact, gecombineerd met proeven of proberen, blijft een belangrijke drijfveer voor een consument om een merk ook daadwerkelijk te kopen."

2012-04-24
De tweejaarlijkse vakbeurs voor bouwmachines Matexpo, die dit najaar in Kortrijk Xpo plaats vindt, krijgt er vanaf 2018 een zusje bij. Demodays powered by Matexpo wordt een evenement waarin beleving en zelf doen centraal staan.
 
RAI Amsterdam heeft op Global Exhibitions Day - woensdag 7 juni - een wereldwijde pitch uitgeschreven voor startende beursconcepten. Met deze ‘Start up your Event’-pitch, stelt de RAI niet alleen beursoppervlak beschikbaar, maar ook kennis en expertise die nodig is bij het organiseren van evenementen.
 
De 13e editie van vastgoedbeurs PROVADA heeft een recordaantal van 24.197 bezoekers getrokken. Een belangrijke rol was weggelegd voor het innovatieplatform PROVADA FUTURE, waaraan ook branchevreemde partijen als BMWi en PHILIPS deelnamen. De beurs vond plaats van 30 mei tot en met 1 juni in Rai Amsterdam.
 
De Role Play Convention 2017 die op 27 en 28 mei plaatsvond in Keulen heeft tienduizenden bezoekers naar de Koelnmesse getrokken. Op de grootste Europese beurs voor fantasy, cosplay en rollenspel maakten dit jaar 250 exposanten hun opwachting. 
 
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
juli | augustus | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV