Magazine
Contact
Home
Promodukties, Promo Results en Afair fuseren tot Brandwise Group
Promodukties, Promo Results en Afair Hospitality Service, alledrie bedrijven uit de field marketing sector, hebben besloten om samen verder te gaan. De naam van de nieuwe onderneming is Brandwise. Het hoofdkantoor van Brandwise is gevestigd in Ede.

“Er was de laatste jaren al sprake van een steeds intensievere samenwerking tussen de drie zusterbedrijven, die in januari tot een verhuizing naar een gezamenlijk pand leidde", aldus Bart Jeroen Pots, managing partner van Brandwise. "De fusie van de drie bedrijven is een logische volgende stap. Nu kunnen we nog beter inspelen op de behoefte van onze klanten.”

Brandwise is actief op het gebied van field marketing diensten, zoals sampling, hospitality, sales, merchandise, instore demonstraties, auditing en de totaalontzorging tijdens beurzen. Daarnaast kan Brandwise een strategische partner voor retailers en fabrikanten zijn. De Brandwise group werkt vanuit een zelf ontwikkeld 'bussiness intelligence model'. Pots: "Daarbij gaat het vooral om kennis van consumenten en hun verplaatsingsgedrag. Verder worden volgens ons model behaalde verkoopresultaten, sales- en marketingdoelstellingen gecombineerd. Daarbij staat de mens als medium centraal. Bij onze klanten ligt een steeds grotere nadruk op direct en meetbaar resultaat. Daarnaast merken wij een toename van gezamenlijke ingekochte sales- en marketinggerichte activiteiten. Het toevoegen van waarde in field marketing is dus essentieel."

Pots: "Terwijl traditionele media aan impact verliezen, stijgt de behoefte aan persoonlijke communicatie. Directe, actieve communicatie is hierdoor belangrijker dan ooit. Persoonlijk contact, gecombineerd met proeven of proberen, blijft een belangrijke drijfveer voor een consument om een merk ook daadwerkelijk te kopen."

2012-04-24
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV