Magazine
Contact
Home
AutoWeek verbindt naam aan 100% Tuning
Autoblad Autoweek wordt sponsor van de outdoor arena op de 100% Tuning in Ahoy Rotterdam. 100% Tuning is het grootste event in de Benelux op het gebied van car styling en performance. In de 'AutoWeek Action Arena' zullen de zogenaamde 'driftshows' centraal staan . De negende editie van 100% Tuning staat gepland op 13 en 14 oktober in Ahoy Rotterdam.

"Met ruim 43.500 bezoekers in twee dagen heeft Ahoy met 100% Tuning een uniek evenement", vertelt Robert van den Ham, hoofdredacteur van AutoWeek.. Net als vorig jaar ondersteunen AutoWeek en 100% Tuning elkaar om autofans het mooiste aanbod aan bijzondere auto’s te kunnen bieden. Bovendien is het voor ons een mooie aanleiding om kenbaar te maken dat tuning een nieuwe, vaste pijler in ons blad en op de website wordt."

Ook Patrick Heerinckx, event manager van 100% Tuning, is te spreken over de samenwerking: “De laatste jaren spreken we met vernieuwende programmaonderdelen een steeds breder publiek. De doelgroep sluit goed aan bij AutoWeek, die wederom de 'AutoWeek Action Arena' sponsort. Deze arena wordt opgebouwd op het buitenterrein van Ahoy. Nederlands beste drifters trakteren het publiek op sensationele stunts en bizarre demonstraties. Vorig jaar werden de driftshows met veel gejuich ontvangen; de tribunes waren tijdens alle shows, drie keer per dag, tot de nok toe gevuld.

Naast de Autoweek Action Arena staan tijdens 100% tuning traditioneel de volgende onderdelen op het programma: honderden show cars, stands op gebied van styling & performance en het nieuwste op het gebied van In Car Entertainment. Net als vorig jaar staat het onderdeel Auto X op het programma met speciale sportieve uitvoeringen van de bekende automerken. In navolging op de vorig jaar geïntroduceerde VAG area, hebben wij dit jaar een tweede ‘special area’, namelijk de US area.

Het Autoweek-magazine heeft een wekelijkse oplage van circa. 93.000, de website (wordt per maand bezocht door circa 1.8 miljoen unieke bezoekers per maand. Dit jaar zal AutoWeek de content verder uitbreiden naar alle automotive segmenten en interessegebieden, waaronder tuning. AutoWeek is onderdeel van Sanoma Media.

2012-04-19
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV