Magazine
Contact
Home
Johan van de Water geeft directiestokje door
Hypsos in Soesterberg heeft een directiewisseling ondergaan. CEO en eigenaar van Hypsos, Johan van de Water, heeft op 10 april 2012 de dagelijkse leiding over alle Hypsos vestigingen overgedragen aan Mark van Drieberge, Cas Verholt en Aart Bor.

Vanaf 1992 is Johan van de Water (links op de foto) CEO en eigenaar van Hypsos. Onder zijn leiding heeft de Hypsos-organisatie zich uitgebreid met vestigingen wereldwijd in Soesterberg, Londen, Moskou, Dubai en Hong Kong. Mark van Drieberge en Aart Bor zijn beiden al meer dan vijftien jaar werkzaam bij Hypsos, als respectievelijk commercieel directeur en financieel directeur. Cas Verholt is hierbij nieuw aangetrokken. Binnen de nieuwe Hypsos directie zal hij zich gaan richten op concept, design en (corporate) storytelling. Zijn huidige bureau Act2 storytelling & imagination, waarmee hij sinds 2002 bedrijven en organisaties ondersteunt in het aanscherpen, vertellen en verbeelden van hun verhaal, zal opgaan in de Hypsos organisatie. 

Mark van Drieberge, commercieel directeur: “Het gaat goed met Hypsos! We hebben het afgelopen jaar een mooie omzet en winst weten te realiseren en dit maakt het uitrollen van onze toekomstplannen mogelijk. In de landen waarin wij werkzaam zijn, heeft Hypsos een goede reputatie opgebouwd, met name op het vlak van creativiteit en management. Met het aantrekken van Cas Verholt denken we deze positie verder uit te kunnen bouwen.“

Hypsos is in haar bijna honderdjarige bestaan uitgegroeid tot een internationale 'Design and Build' organisatie. Met meer dan 150 werknemers wereldwijd richt Hypsos zich op het bedenken, ontwerpen en produceren van ontmoetingsplekken voor merken, bedrijven, musea, openbare ruimtes en toerisme met als kernwaarden creativiteit, persoonlijk contact en totaalbeleving.

2012-04-16
Beursorganisatie Pure Digital is een samenwerking aangegaan met de beurs voor de bouw- en architectuurmarkt Building Holland en BNO, de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers. Gedrieën willen zij digitale printinnovaties in interieurdecoratie en productpersonalisatie stimuleren. De beurs Pure Digital wordt van 17 tot en met 19 april in Amsterdam RAI gehouden.
 
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV