Magazine
Contact
Home
Johan van de Water geeft directiestokje door
Hypsos in Soesterberg heeft een directiewisseling ondergaan. CEO en eigenaar van Hypsos, Johan van de Water, heeft op 10 april 2012 de dagelijkse leiding over alle Hypsos vestigingen overgedragen aan Mark van Drieberge, Cas Verholt en Aart Bor.

Vanaf 1992 is Johan van de Water (links op de foto) CEO en eigenaar van Hypsos. Onder zijn leiding heeft de Hypsos-organisatie zich uitgebreid met vestigingen wereldwijd in Soesterberg, Londen, Moskou, Dubai en Hong Kong. Mark van Drieberge en Aart Bor zijn beiden al meer dan vijftien jaar werkzaam bij Hypsos, als respectievelijk commercieel directeur en financieel directeur. Cas Verholt is hierbij nieuw aangetrokken. Binnen de nieuwe Hypsos directie zal hij zich gaan richten op concept, design en (corporate) storytelling. Zijn huidige bureau Act2 storytelling & imagination, waarmee hij sinds 2002 bedrijven en organisaties ondersteunt in het aanscherpen, vertellen en verbeelden van hun verhaal, zal opgaan in de Hypsos organisatie. 

Mark van Drieberge, commercieel directeur: “Het gaat goed met Hypsos! We hebben het afgelopen jaar een mooie omzet en winst weten te realiseren en dit maakt het uitrollen van onze toekomstplannen mogelijk. In de landen waarin wij werkzaam zijn, heeft Hypsos een goede reputatie opgebouwd, met name op het vlak van creativiteit en management. Met het aantrekken van Cas Verholt denken we deze positie verder uit te kunnen bouwen.“

Hypsos is in haar bijna honderdjarige bestaan uitgegroeid tot een internationale 'Design and Build' organisatie. Met meer dan 150 werknemers wereldwijd richt Hypsos zich op het bedenken, ontwerpen en produceren van ontmoetingsplekken voor merken, bedrijven, musea, openbare ruimtes en toerisme met als kernwaarden creativiteit, persoonlijk contact en totaalbeleving.

2012-04-16
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV