Magazine
Contact
Home
Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air
Michel Burgerhof (39) is per 1 maart aangetreden als CEO van de Publi-Air Holding. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader Harry Burgerhof die afgelopen februari overleed. Burgerhof senior richtte Publi-Air in 1972 op en bouwde het bedrijf in veertig jaar uit tot een gerenommeerde en internationale onderneming en specialist op het gebied van opblaasbare reclame.

De focus zal blijven liggen op het maken van kwalitatieve opblaasbare custom made producten, met daarnaast wordt het assortiment vernieuwd en uitgebreid. De ambitie voor verdere internationale groei en productinnovatie wordt met de komst van Burgerhof junior in een versneld tempo gerealiseerd. Michel Burgerhof: “Uiteraard doen we dat met behoud van de kwaliteit, service en snelheid die onze klanten gewend zijn. Doel is om Publi-Air nog steviger te vestigen als dé specialist op het gebied van opblaasbare en kunststof 3D producten zoals premiums, giants en polyesterproducten. Daarnaast zal ik Publi-Air versneld uitrollen in meerdere landen. Ons nieuwe kantoor in Duitsland gaat al deze maand van start.”

Michel Burgerhof is sinds 1996 ondernemer. Hij heeft enkele succesvolle internationaal opererende bedrijven opgezet, waaronder WebAds Europe, waar hij als adviseur en aandeelhouder bij betrokken blijft. Burgerhof: “Ik heb ervoor gekozen om het bedrijf van mijn vader voort te zetten en verder te laten groeien. Precies zoals hij het gewild zou hebben. Een betere motivatie kan ik niet bedenken, ik ga ervoor. Daarbij is Publi-Air een prachtig bedrijf dat al veertig jaar mooie kwaliteitsproducten levert aan klanten in heel Europa. Ik kijk ernaar uit te gaan samenwerken met het team van betrokken en enthousiaste medewerkers dat al jaren werkzaam is bij Publi-Air.”

Publi-Air is specialist in opblaasbare reclame op maat voor onder andere indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.

2012-04-06
Op Photokina, de internationale handelsbeurs op het gebied van fotografie en film in Keulen, zal dit jaar én volgend jaar de Olympus Playground te bezoeken zijn. In deze fotogenieke speeltuin van zo'n 2.000 vierkante meter kunnen bezoekers nieuwe camera's testen door allerlei visueel uitdagende kunstwerken van bekende en jonge kunstenaars te fotograferen. Photokina zal plaatsvinden van 26 tot en met 29 september 2018 in de beurshallen van Koelnmesse. 
 
De 2018-editie van de PSI die plaatsvond van 9 tot en met 11 januari in Düsseldorf, heeft minder bezoekers getrokken dan in 2017 maar wel meer internationale bezoekers. Zo'n 58 procent van de in totaal 17.342 bezoekers kwam uit het buitenland. Er waren bijna 90 landen vertegenwoordigd op de internationale beurs voor promotionele producten in het Düsseldorf Exhibition Centre, en dat was een record. 
 
De 25ste editie van InterClassics Maastricht heeft een recordaantal van 34.447 bezoekers getrokken. In 2016 waren dat er 29.660. Aan de hand van de 18 thema’s, die door de jaren heen gevoerd zijn, werd een collectie van 18 pronkstukken gepresenteerd, waaronder de Aston Martin DB5 ‘James Bond’ uit 1964. InterClassics 2018 vond plaats van 11 tot en met 14 januari in MECC Maastricht.
 
De nieuwe autobeurs Wereld op Wielen is geannuleerd. Het evenement had moeten plaatsvinden van 9 tot en met 11 maart 2018 in Jaarbeurs Utrecht. Volgens de organisatoren waren er te weinig bedrijven geïnteresseerd om te exposeren.
 
De 62ste editie van de Horecava heeft haar thema ‘Proef de Toekomst’ waargemaakt, aangezien driekwart van de bezoekers heeft aangegeven Horecava vernieuwender te vinden ten opzichte van de vorige editie.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV