Magazine
Contact
Home
Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air
Michel Burgerhof (39) is per 1 maart aangetreden als CEO van de Publi-Air Holding. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader Harry Burgerhof die afgelopen februari overleed. Burgerhof senior richtte Publi-Air in 1972 op en bouwde het bedrijf in veertig jaar uit tot een gerenommeerde en internationale onderneming en specialist op het gebied van opblaasbare reclame.

De focus zal blijven liggen op het maken van kwalitatieve opblaasbare custom made producten, met daarnaast wordt het assortiment vernieuwd en uitgebreid. De ambitie voor verdere internationale groei en productinnovatie wordt met de komst van Burgerhof junior in een versneld tempo gerealiseerd. Michel Burgerhof: “Uiteraard doen we dat met behoud van de kwaliteit, service en snelheid die onze klanten gewend zijn. Doel is om Publi-Air nog steviger te vestigen als dé specialist op het gebied van opblaasbare en kunststof 3D producten zoals premiums, giants en polyesterproducten. Daarnaast zal ik Publi-Air versneld uitrollen in meerdere landen. Ons nieuwe kantoor in Duitsland gaat al deze maand van start.”

Michel Burgerhof is sinds 1996 ondernemer. Hij heeft enkele succesvolle internationaal opererende bedrijven opgezet, waaronder WebAds Europe, waar hij als adviseur en aandeelhouder bij betrokken blijft. Burgerhof: “Ik heb ervoor gekozen om het bedrijf van mijn vader voort te zetten en verder te laten groeien. Precies zoals hij het gewild zou hebben. Een betere motivatie kan ik niet bedenken, ik ga ervoor. Daarbij is Publi-Air een prachtig bedrijf dat al veertig jaar mooie kwaliteitsproducten levert aan klanten in heel Europa. Ik kijk ernaar uit te gaan samenwerken met het team van betrokken en enthousiaste medewerkers dat al jaren werkzaam is bij Publi-Air.”

Publi-Air is specialist in opblaasbare reclame op maat voor onder andere indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.

2012-04-06
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV