Magazine
Contact
Home
Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air
Michel Burgerhof (39) is per 1 maart aangetreden als CEO van de Publi-Air Holding. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader Harry Burgerhof die afgelopen februari overleed. Burgerhof senior richtte Publi-Air in 1972 op en bouwde het bedrijf in veertig jaar uit tot een gerenommeerde en internationale onderneming en specialist op het gebied van opblaasbare reclame.

De focus zal blijven liggen op het maken van kwalitatieve opblaasbare custom made producten, met daarnaast wordt het assortiment vernieuwd en uitgebreid. De ambitie voor verdere internationale groei en productinnovatie wordt met de komst van Burgerhof junior in een versneld tempo gerealiseerd. Michel Burgerhof: “Uiteraard doen we dat met behoud van de kwaliteit, service en snelheid die onze klanten gewend zijn. Doel is om Publi-Air nog steviger te vestigen als dé specialist op het gebied van opblaasbare en kunststof 3D producten zoals premiums, giants en polyesterproducten. Daarnaast zal ik Publi-Air versneld uitrollen in meerdere landen. Ons nieuwe kantoor in Duitsland gaat al deze maand van start.”

Michel Burgerhof is sinds 1996 ondernemer. Hij heeft enkele succesvolle internationaal opererende bedrijven opgezet, waaronder WebAds Europe, waar hij als adviseur en aandeelhouder bij betrokken blijft. Burgerhof: “Ik heb ervoor gekozen om het bedrijf van mijn vader voort te zetten en verder te laten groeien. Precies zoals hij het gewild zou hebben. Een betere motivatie kan ik niet bedenken, ik ga ervoor. Daarbij is Publi-Air een prachtig bedrijf dat al veertig jaar mooie kwaliteitsproducten levert aan klanten in heel Europa. Ik kijk ernaar uit te gaan samenwerken met het team van betrokken en enthousiaste medewerkers dat al jaren werkzaam is bij Publi-Air.”

Publi-Air is specialist in opblaasbare reclame op maat voor onder andere indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.

2012-04-06
Alle webcare-activiteiten voor de beurzen die door RAI Amsterdam worden georganiseerd, zijn ondergebracht bij Goud Uberconnected. Dit geldt voor de beurzen in Amsterdam maar ook voor internationale beurzen zoals RAI die organiseert in onder andere Turkije, Mexico, Indonesië en China.
 
Building Holland, de beurs die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 19 april in RAI Amsterdam, is met onmiddellijke ingang overgenomen door Easyfairs. Het event voor de bouw- en vastgoedsector stond voorheen onder leiding van Duurzaam Gebouwd. Met de overname breidt Easyfairs haar bouw-, installatie- en vastgoedportfolio in Nederland uit.
 
Rotterdam Ahoy wordt de locatie van EventSummit 2019. Het eendaagse platform voor de evenementenbranche vond tijdens het 10-jarig jubileum in 2018 in Rai Amsterdam plaats. In 2017 was het event ook in Rotterdam gelokaliseerd, toen in Hal 1, de komende editie zal dat in Hal 2, 3, 4 en 5 zijn. 
 
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV