Magazine
Contact
Home
Michel Burgerhof nieuwe CEO Publi-Air
Michel Burgerhof (39) is per 1 maart aangetreden als CEO van de Publi-Air Holding. Hij treedt in de voetsporen van zijn vader Harry Burgerhof die afgelopen februari overleed. Burgerhof senior richtte Publi-Air in 1972 op en bouwde het bedrijf in veertig jaar uit tot een gerenommeerde en internationale onderneming en specialist op het gebied van opblaasbare reclame.

De focus zal blijven liggen op het maken van kwalitatieve opblaasbare custom made producten, met daarnaast wordt het assortiment vernieuwd en uitgebreid. De ambitie voor verdere internationale groei en productinnovatie wordt met de komst van Burgerhof junior in een versneld tempo gerealiseerd. Michel Burgerhof: “Uiteraard doen we dat met behoud van de kwaliteit, service en snelheid die onze klanten gewend zijn. Doel is om Publi-Air nog steviger te vestigen als dé specialist op het gebied van opblaasbare en kunststof 3D producten zoals premiums, giants en polyesterproducten. Daarnaast zal ik Publi-Air versneld uitrollen in meerdere landen. Ons nieuwe kantoor in Duitsland gaat al deze maand van start.”

Michel Burgerhof is sinds 1996 ondernemer. Hij heeft enkele succesvolle internationaal opererende bedrijven opgezet, waaronder WebAds Europe, waar hij als adviseur en aandeelhouder bij betrokken blijft. Burgerhof: “Ik heb ervoor gekozen om het bedrijf van mijn vader voort te zetten en verder te laten groeien. Precies zoals hij het gewild zou hebben. Een betere motivatie kan ik niet bedenken, ik ga ervoor. Daarbij is Publi-Air een prachtig bedrijf dat al veertig jaar mooie kwaliteitsproducten levert aan klanten in heel Europa. Ik kijk ernaar uit te gaan samenwerken met het team van betrokken en enthousiaste medewerkers dat al jaren werkzaam is bij Publi-Air.”

Publi-Air is specialist in opblaasbare reclame op maat voor onder andere indoor en outdoor promotionele acties, festivals, evenementen en beurzen. Publi-Air heeft klanten in heel Europa, onder wie veel grote merken en reclamebureaus.

2012-04-06
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV