Magazine
Contact
Home
Rijpkema meest invloedrijke eventprofessional 2011
Riemer Rijpkema is gekozen tot meest invloedrijke eventprofessional van 2011. De prijs werd op de beurs event 12 uitgereikt. Rijpkema ontving de award voor zijn inspanningen met CLC-VECTA op het gebied van onder meer onderzoek en het leggen van betekenisvolle verbindingen.

De verkiezing voor de meest invloedrijke eventprofessional werd voor de tweede keer georganiseerd door Eventbranche.nl. In december werd de lijst van genomineerden gepubliceerd waarna er gestemd kon worden. Deze stemmen telde voor éénderde mee, de redactie van Eventbranche.nl en een vakjury namen tweederde van de stemmen voor hun rekening.

Onder leiding van Rijpkema kreeg het onderzoekscentrum van CLC-VECTA vorm door de opzet van diverse onderzoeken en waardemodellen in de live communicatie branche. Daarnaast was CLC-VECTA een drijvende kracht achter de nieuwe opzet van de 'Gouden Giraffe, Live Communication Award', het podium waar succesvolle live communicatie concepten worden beloond. Verder sprong Rijpkema met andere brancheverenigingen in de bres tegen diverse wet- en regelgeving.

"Onze inspanningen zijn gericht op het overdragen van kennis, het stimuleren van de professionalisering en profilering van het medium en het inspireren van opdrachtgevers, zodat de waarde van live communicatie zichtbaar is en hierdoor een onlosmakelijk onderdeel wordt van de marketingmix. Het is een compliment dat deze inspanningen volgens de branche, vakmedia en de vakjury als invloedrijk worden beschouwd", aldus Rijpkema.


De uitreiking en het daaropvolgende interview met Riemer Rijpkema is hier terug te zien.

2012-04-06
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV