Magazine
Contact
Home
Nieuwe vakbeurs voor badkamerprofessionals: Badvak
Badkamergroothandel Galvano organiseert op 4, 5 en 6 juni 2012 een nieuwe vakbeurs voor badkamerprofessionals: Badvak. De vakbeurs vindt plaats in congrescentrum 1931 in ‘s-Hertogenbosch en krijgt als thema ‘duurzaam werkt’.

Organisator Mike van Reusel, tevens sales manager bij Galvano Groothandel: "Op Badvak staan 36 exposanten, waaronder hoofdsponsors Grohe, De Sphinx Maastricht en Villeroy & Boch. De beurs biedt bezoekers concrete handvatten waarmee zij op het gebied van duurzaamheid zakelijk succes kunnen boeken. Van seminars, trainingen en workshops tot producttrends en -ontwikkelingen en duurzame oplossingen en toepassingen."

De beurs is een vervolg op de 'Ideeënfabriek' die Galvano in 2010 hield in voormalig fabriekscomplex DeFabrique in Utrecht. Bij deze editie van de huisshow gaat Galvano op 2.500 vierkante meter producten van haar leveranciers en private labels laten zien. Ook schenkt Galvano aandacht aan de eigen dealerconcepten en e-business oplossingen..

2012-04-02
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV