Magazine
Contact
Home
Amsterdam RAI in drie minuten
‘Wij geloven in de kracht van verbinding. In een wereld vol mogelijkheden om mensen, ideeën en visies te verenigen. Vanuit het internationale Amsterdam brengen wij al ruim een eeuw verschillende werelden, mensen en markten bij elkaar. In binnen- en buitenland…’ Met deze woorden begint de nieuwe film van Amsterdam RAI die een blik werpt op het verhaal 'achter de vierkante meters'.

De film is een karakterschets van de Amsterdam RAI. De film laat op een expressieve manier zien hoe het convention centre en beursorganisator al ruim een eeuw verschillende werelden, mensen en markten weet te verbinden. In bijna drie minuten wordt het verhaal van Amsterdam RAI verteld, waarbij de koppeling van twee beelden symbolisch de kracht van de verbinding weergeeft.

Voor Amsterdam RAI is de film niet alleen het verhaal achter de vierkante meters van het evenementencomplex. Directievoorzitter Hans Bakker van Amsterdam RAI: “Het is een belofte naar elkaar en naar de omgeving. Het geeft weer hoe wij naar de wereld kijken en waar wij in geloven.”

1+1+1=4: dat is waar Amsterdam RAI in de kern voor staat. Het verbinden van context, content en communities, zodat er meerwaarde kan ontstaan. Amsterdam RAI heeft de film dan ook niet alleen gemaakt, de film is ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau Lemon Scented Tea, productiemaatschappij Minibar en regisseur Jasper Faber.

2012-03-19
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV