Magazine
Contact
Home
Nieuwe naam en opzet vakbeurs Hairstyle
Hairstyle, de belangrijkste vakbeurs voor kappers in de Benelux, heeft een metamorfose ondergaan. Vanaf de komende editie, op 4 en 5 maart in Ahoy Rotterdam, zal het event Hairstyle 2.0 heten. Daarnaast heeft de beurs een nieuwe opzet, waarbij de drie hoofdthema's Experience, Interaction en Education een grote rol spelen.

Beursmanager Annick Pycarelle van Hairstyle Benelux: "Experience staat voor het opdoen van inspiratie bij (inter)nationale shows, het spotten van de laatste trends, ook op het gebied van saloninrichting en het shoppen van de nieuwste haarproducten, extensions, make-up, tools en vakliteratuur. Interaction richt zich op netwerken en de zakelijke contacten die op de beurs gelegd worden. Naast Networking Lounges en Hospitality Lounges zullen er ook nieuwe Business Master Classes voor ondernemers gegeven worden. Bij Education staan de vaktechnieken - van knippen tot kleuren en stylen, en product- en trenddemo's - centraal. Door met deze hoofdthema's te werken, kan elke bezoeker, van student tot zzp-er en van salonmedewerker tot ondernemer heel gemakkelijk zijn weg vinden op de beurs."

Naast een nieuwe naam en een veranderde opzet heeft de vakbeurs voor kappers ook een nieuwe uitstraling gekregen. Pycarelle: "Zowel de advertenties als de beursvloer hebben een compleet andere look & feel gekregen. Naast de traditionele stands, zullen er ook Hospitality Lounges, Brand Labs en Brand Shows op HAIRSTYLE 2.0 aanwezig zijn. Verder is de indeling van de beurs gewijzigd, zodat de routes eenvoudiger zijn geworden en de nieuwe onderdelen beter tot hun recht komen."

2012-02-27
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV