Magazine
Contact
Home
Nieuwe naam en opzet vakbeurs Hairstyle
Hairstyle, de belangrijkste vakbeurs voor kappers in de Benelux, heeft een metamorfose ondergaan. Vanaf de komende editie, op 4 en 5 maart in Ahoy Rotterdam, zal het event Hairstyle 2.0 heten. Daarnaast heeft de beurs een nieuwe opzet, waarbij de drie hoofdthema's Experience, Interaction en Education een grote rol spelen.

Beursmanager Annick Pycarelle van Hairstyle Benelux: "Experience staat voor het opdoen van inspiratie bij (inter)nationale shows, het spotten van de laatste trends, ook op het gebied van saloninrichting en het shoppen van de nieuwste haarproducten, extensions, make-up, tools en vakliteratuur. Interaction richt zich op netwerken en de zakelijke contacten die op de beurs gelegd worden. Naast Networking Lounges en Hospitality Lounges zullen er ook nieuwe Business Master Classes voor ondernemers gegeven worden. Bij Education staan de vaktechnieken - van knippen tot kleuren en stylen, en product- en trenddemo's - centraal. Door met deze hoofdthema's te werken, kan elke bezoeker, van student tot zzp-er en van salonmedewerker tot ondernemer heel gemakkelijk zijn weg vinden op de beurs."

Naast een nieuwe naam en een veranderde opzet heeft de vakbeurs voor kappers ook een nieuwe uitstraling gekregen. Pycarelle: "Zowel de advertenties als de beursvloer hebben een compleet andere look & feel gekregen. Naast de traditionele stands, zullen er ook Hospitality Lounges, Brand Labs en Brand Shows op HAIRSTYLE 2.0 aanwezig zijn. Verder is de indeling van de beurs gewijzigd, zodat de routes eenvoudiger zijn geworden en de nieuwe onderdelen beter tot hun recht komen."

2012-02-27
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV