Magazine
Contact
Home
Michel de Kruijf naar CLC-VECTA
CLC-VECTA heeft het team uitgebreid met Michel de Kruijf. Michel gaat zich binnen de vereniging bezighouden met leden- en sponsorzaken. "We zijn meer dan tevreden dat we er in geslaagd zijn Michel aan te trekken", aldus Riemer Rijpkema, directeur CLC-VECTA. "Michel is de afgelopen vier jaar werkzaam geweest bij Respons en heeft daardoor veel voeling met de branche. Dat komt de inwerkperiode en de sterkte van het verenigingsbureau ten goede."

Rijpkema: "Het grootste deel van de werkzaamheden van Michel richt zich op het versterken en ondersteunen van de diverse bloedgroepen binnen de vereniging. Daarnaast speelt hij een belangrijke rol in de ondersteuning van de partners en preferred suppliers van CLC-VECTA opdat deze voor de leden van betekenis kunnen zijn."

Respons is een data- en onderzoeksbureau op het gebied van publieksevenementen, vakbeurzen en  vrijetijdslocaties. De Kruijf hield zich bij Respons bezig met sales- & marketing en productontwikkeling. Zo was De Kruijf betrokken bij de ontwikkeling van de Sponsor50. Tevens was hij projectmanager van het Nationaal Congres Citymarketing dat afgelopen jaar voor de 4e keer plaatsvond. "Na vier jaar ben ik toe aan een nieuwe uitdaging”, zei de 29-jarige De Kruijf over zijn vertrek.

Lex Kruijver, directeur Respons, is verheugd over het feit dat Michel bij CLC-VECTA aan de slag gaat. "In zijn nieuwe functie kan Michel met zijn inzet, enthousiasme en opgedane kennis over de live communication branche, een belangrijke bijdrage aan de vereniging leveren."

2012-02-20
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV