Magazine
Contact
Home
Huishoudbeurs introduceert voordeelpas
De Huishoudbeurs introduceert de Huishoudbeurs Voordeelpas. Met deze gratis voordeelpas, die bij de ingang  wordt uitgedeeld, ontvangt de bezoeker op de beursvloer korting bij diverse deelnemende exposanten. Direct na de beurs profiteert de bezoeker het hele jaar door van voordeel in de Huishoudbeurs Voordeelshop. De Huishoudbeurs wordt van 18 tot en met 26 februari 2012 gehouden in Amsterdam RAI.

Beursmanager Nicole Mengerink van Amsterdam RAI: “We zien dat met name vrouwen steeds meer en vaker online shoppen. Enerzijds vanwege het gemak, anderzijds vanwege de scherpe aanbiedingen. Als Huishoudbeurs spelen we hierop in door onze bezoekers de voordeeltjes en koopjes, die ze nu éénmaal per jaar op de beurs vinden, vanaf nu 365 dagen per jaar te bieden. We doen dit in samenwerking met Smart Benefits. Een aantal merken en partijen hebben zich ondertussen aangesloten bij het Voordeelpasnetwerk en de verwachting is dat het aanbod alleen nog maar gaat groeien.”

Huishoudbeursbezoekers ontvangen bij de ingang een eigen voordeelpas. Hiermee krijgen ze op de beursvloer, op vertoon van de pas, direct voordeel op een behandeling bij de Zwaluwhoevebus, extra korting bij Mooi! Wasstraat, het Snoepjeshuis, ’t Bossche Terras en de Kijkdoos. Om direct van dit voordeel gebruik te maken, kan de bezoeker de voordeelpas activeren bij één van de verschillende activatiepunten op de beurs. Na activatie ontvangt de bezoeker ook een hotelcheque ter waarde van € 99,95.

Na de beurs krijgt de Huishoudbeursbezoeker 365 dagen per jaar  voordeel bij ruim vijftig aangesloten webshops, waaronder Perry Sport,  Fonq, 123tijdschrift.nl, Rituals, Mexx, de online drogist, Supertrash en Zalando. Op korte termijn kan de bezoeker met de Huishoudbeurs Voordeelpas ook in de fysieke winkels terecht van Perry Sport en Aktie Sport. In de toekomst volgen meerdere winkels in diverse steden. Bij elke aankoop ontvangt degene met een Huishoudbeurs Voordeelpas spaartegoed. Met dit spaartegoed kan de consument in de voordeelwebshop, gratis of tegen betaling  producten kopen.

2012-02-13
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV