Magazine
Contact
Home
Intensieve samenwerking Yes Expo-Styling en De Merkelijkheid
Yes Expo-Styling en De Merkelijkheid betrekken per april 2012 gezamenlijk een kantoorpand in Amstelveen. De verhuizing naar het adres Langs de Werf 22 is een volgende stap naar een intensievere samenwerking tussen beide bedrijven.

Han Schooneman, managing director van Yes Expo-Styling: "Beide bedrijven complementeren elkaar. Yes Expo-Styling is sterk in het vertalen van de identiteit van de klant naar een bijzondere beurspresentatie, van uniek concept tot ontwerp en uiteindelijke realisatie. De Merkelijkheid helpt haar opdrachtgevers aan een unieke positionering die bijdraagt aan merkwaardeontwikkeling. Van strategie tot implementatie, mede door inzet van marketing- en communicatiemiddelen."

Tal Gonen, managing consultant van De Merkelijkheid. "Per begin april 2012 trekken wij in ons nieuwe kantoor te Amstelveen. We hadden Yes-Expo Styling gevraagd om een interieurvoorstel te maken. Wij zijn erg te spreken over het resultaat en hebben zin in de verdere samenwerking."







2012-01-31
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV