Magazine
Contact
Home
Congresseren op de Huishoudbeurs
Nieuw dit jaar op de Huishoudbeurs: The Fashion Lisst, de VIP Lounge, een congres over vrouwenmarketing door Euroforum én een congres voor ondernemende vrouwen door All Women on Top. Kortom: de Huishoudbeurs timmert aan de weg. "We luisteren goed naar de wensen van onze bezoekers", aldus beursmanager Nicole Mengerink. De 67e Huishoudbeurs is van 18 tot en met 26 februari in Amsterdam RAI.

Op de Huishoudbeurs editie 2012 laten ruim vierhonderd exposanten duizenden en nog eens duizenden vrouwen kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Blokker, Dolcis, Balmain, Scapino, Ziggo, Lucardi, De Tuinen en Rimmel London geven acte de présence. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt net als vorig jaar omgetoverd tot het Festivalterrein 'Festival Fantastique'. Nieuw dit jaar zijn de The Fashion Lisst, de VIP Lounge en twee congressen die tijdens de Huishoudbeurs worden gehouden.

Met de komst van The Fashion Lisst, de grootste stock & sample sale van Nederland, met een grote variëteit aan kleding uit het midden - en hoog segment staat mode goed op de kaart tijdens de beurs. Het nieuwe VIP-arrangement à 59 euro bestaat uit toegang tot de beurs zonder wachtrijen, ontspannende lichaamsmassage van 25 minuten, champagne, stylingadvies door het nieuwe Nederlandse merk .enelle, handmassage van Dr. Fisch, nagelverzorging door Herôme, koffie/thee met gebak en een luxe goodie bag ter waarde van € 135,-. Op vrijdag 24 februari wordt, in samenwerking met All Women on Top, het congres ‘All Women’s Business’ gehouden. Dit congres richt zich op werkende en ondernemende vrouwen en staat in het teken van verbinden. Daarnaast vindt op donderdag 23 februari, in samenwerking met Euroforum, het zakelijke congres ‘Marketing to Women Congres 2012’ plaats, gericht op marketeers.

Beursmanager Nicole Mengerink over alle nieuwigheden: "Om een goede beurs te kunnen neerzetten, doen we altijd veel onderzoek, onder andere onder bezoekers. We luisteren goed naar de wensen van het publiek. Meer mode was daar één van en door de samenwerking met The Fashion Lisst bieden we de bezoeker high fashionmerken voor betaalbare prijzen. Met de VIP Lounge geven we de bezoeker de mogelijkheid voor een extra verwenmoment, onder het mom van  ‘even tijd voor jezelf’. Dat kan elke vrouw op z’n tijd wel gebruiken. Daarnaast gaan we met het congres voor de werkende en ondernemende vrouw de verdieping in, waardoor de bezoeker naast ‘pleasure’ ook ‘business’ kan bewerkstelligen.”

Tegelijkertijd met de Huishoudbeurs en The Fashion Lisst wordt de Negenmaandenbeurs (van 22 tot en met 26 februari 2012) gehouden. Met een entreekaart  van de Huishoudbeurs hebben de bezoekers op dezelfde dag ook gratis toegang tot de Negenmaandenbeurs en The Fashion Lisst.

2011-12-20
Viscom, de International Trade Fair for Visual Communication, zal vanaf heden jaarlijks plaatsvinden in Düsseldorf. Het evenement werd voorheen het ene jaar in Düsseldorf en het andere in Frankfurt gehouden. Ook zal de beurs voortaan niet meer in het najaar gehouden worden maar in januari, als aftrap van het nieuwe zakenjaar. Ook zal Viscom vanaf 2019 gelijktijdig gehouden worden met de PSI, die van 8 tot en met 10 januari plaatsvindt in Düsseldorf. 
 
De vakbeurs Auto Prof gaat per direct verder als Auto Prof AMT Live. De nieuwe titel werd op 17 oktober jongstleden gepresenteerd tijdens het officiële tekenmoment op Auto Prof in Hardenberg. Auto Prof en AMT maakten eerder al bekend dat ze de krachten gaan bundelen en beide evenementen zijn nu samengevoegd voor minimaal drie jaar met intentie tot langer. De eerste editie van Auto Prof AMT Live is op 30 en 31 januari en 1 februari 2018 in Evenementenhal Gorinchem.
 
De twintigste editie van Bouw Compleet in combinatie met Schilder, Glas & Afbouw (S.G.A.) Vakdagen zijn bezocht door 12.674 professionals. Het exposantenaantal was ten opzichte van voorgaande jaren toegenomen naar 310. De beurzen vonden plaats op 10, 11 en 12 oktober in Evenementenhal Hardenberg.
 
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV