Magazine
Contact
Home
Congresseren op de Huishoudbeurs
Nieuw dit jaar op de Huishoudbeurs: The Fashion Lisst, de VIP Lounge, een congres over vrouwenmarketing door Euroforum én een congres voor ondernemende vrouwen door All Women on Top. Kortom: de Huishoudbeurs timmert aan de weg. "We luisteren goed naar de wensen van onze bezoekers", aldus beursmanager Nicole Mengerink. De 67e Huishoudbeurs is van 18 tot en met 26 februari in Amsterdam RAI.

Op de Huishoudbeurs editie 2012 laten ruim vierhonderd exposanten duizenden en nog eens duizenden vrouwen kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Blokker, Dolcis, Balmain, Scapino, Ziggo, Lucardi, De Tuinen en Rimmel London geven acte de présence. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt net als vorig jaar omgetoverd tot het Festivalterrein 'Festival Fantastique'. Nieuw dit jaar zijn de The Fashion Lisst, de VIP Lounge en twee congressen die tijdens de Huishoudbeurs worden gehouden.

Met de komst van The Fashion Lisst, de grootste stock & sample sale van Nederland, met een grote variëteit aan kleding uit het midden - en hoog segment staat mode goed op de kaart tijdens de beurs. Het nieuwe VIP-arrangement à 59 euro bestaat uit toegang tot de beurs zonder wachtrijen, ontspannende lichaamsmassage van 25 minuten, champagne, stylingadvies door het nieuwe Nederlandse merk .enelle, handmassage van Dr. Fisch, nagelverzorging door Herôme, koffie/thee met gebak en een luxe goodie bag ter waarde van € 135,-. Op vrijdag 24 februari wordt, in samenwerking met All Women on Top, het congres ‘All Women’s Business’ gehouden. Dit congres richt zich op werkende en ondernemende vrouwen en staat in het teken van verbinden. Daarnaast vindt op donderdag 23 februari, in samenwerking met Euroforum, het zakelijke congres ‘Marketing to Women Congres 2012’ plaats, gericht op marketeers.

Beursmanager Nicole Mengerink over alle nieuwigheden: "Om een goede beurs te kunnen neerzetten, doen we altijd veel onderzoek, onder andere onder bezoekers. We luisteren goed naar de wensen van het publiek. Meer mode was daar één van en door de samenwerking met The Fashion Lisst bieden we de bezoeker high fashionmerken voor betaalbare prijzen. Met de VIP Lounge geven we de bezoeker de mogelijkheid voor een extra verwenmoment, onder het mom van  ‘even tijd voor jezelf’. Dat kan elke vrouw op z’n tijd wel gebruiken. Daarnaast gaan we met het congres voor de werkende en ondernemende vrouw de verdieping in, waardoor de bezoeker naast ‘pleasure’ ook ‘business’ kan bewerkstelligen.”

Tegelijkertijd met de Huishoudbeurs en The Fashion Lisst wordt de Negenmaandenbeurs (van 22 tot en met 26 februari 2012) gehouden. Met een entreekaart  van de Huishoudbeurs hebben de bezoekers op dezelfde dag ook gratis toegang tot de Negenmaandenbeurs en The Fashion Lisst.

2011-12-20
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV