Magazine
Contact
Home
Congresseren op de Huishoudbeurs
Nieuw dit jaar op de Huishoudbeurs: The Fashion Lisst, de VIP Lounge, een congres over vrouwenmarketing door Euroforum én een congres voor ondernemende vrouwen door All Women on Top. Kortom: de Huishoudbeurs timmert aan de weg. "We luisteren goed naar de wensen van onze bezoekers", aldus beursmanager Nicole Mengerink. De 67e Huishoudbeurs is van 18 tot en met 26 februari in Amsterdam RAI.

Op de Huishoudbeurs editie 2012 laten ruim vierhonderd exposanten duizenden en nog eens duizenden vrouwen kennismaken met de nieuwste producten en diensten. Onder meer Blokker, Dolcis, Balmain, Scapino, Ziggo, Lucardi, De Tuinen en Rimmel London geven acte de présence. Het centrale plein van de Huishoudbeurs wordt net als vorig jaar omgetoverd tot het Festivalterrein 'Festival Fantastique'. Nieuw dit jaar zijn de The Fashion Lisst, de VIP Lounge en twee congressen die tijdens de Huishoudbeurs worden gehouden.

Met de komst van The Fashion Lisst, de grootste stock & sample sale van Nederland, met een grote variëteit aan kleding uit het midden - en hoog segment staat mode goed op de kaart tijdens de beurs. Het nieuwe VIP-arrangement à 59 euro bestaat uit toegang tot de beurs zonder wachtrijen, ontspannende lichaamsmassage van 25 minuten, champagne, stylingadvies door het nieuwe Nederlandse merk .enelle, handmassage van Dr. Fisch, nagelverzorging door Herôme, koffie/thee met gebak en een luxe goodie bag ter waarde van € 135,-. Op vrijdag 24 februari wordt, in samenwerking met All Women on Top, het congres ‘All Women’s Business’ gehouden. Dit congres richt zich op werkende en ondernemende vrouwen en staat in het teken van verbinden. Daarnaast vindt op donderdag 23 februari, in samenwerking met Euroforum, het zakelijke congres ‘Marketing to Women Congres 2012’ plaats, gericht op marketeers.

Beursmanager Nicole Mengerink over alle nieuwigheden: "Om een goede beurs te kunnen neerzetten, doen we altijd veel onderzoek, onder andere onder bezoekers. We luisteren goed naar de wensen van het publiek. Meer mode was daar één van en door de samenwerking met The Fashion Lisst bieden we de bezoeker high fashionmerken voor betaalbare prijzen. Met de VIP Lounge geven we de bezoeker de mogelijkheid voor een extra verwenmoment, onder het mom van  ‘even tijd voor jezelf’. Dat kan elke vrouw op z’n tijd wel gebruiken. Daarnaast gaan we met het congres voor de werkende en ondernemende vrouw de verdieping in, waardoor de bezoeker naast ‘pleasure’ ook ‘business’ kan bewerkstelligen.”

Tegelijkertijd met de Huishoudbeurs en The Fashion Lisst wordt de Negenmaandenbeurs (van 22 tot en met 26 februari 2012) gehouden. Met een entreekaart  van de Huishoudbeurs hebben de bezoekers op dezelfde dag ook gratis toegang tot de Negenmaandenbeurs en The Fashion Lisst.

2011-12-20
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 
Lithoss, Genelec, Shure Europe en NEC Display Solutions zijn de winnaars van de ISE 2018 Stand Design Awards. De stands van deze bedrijven vielen in één van de vier categoriën positief op tussen de ongeveer 1.300 bedrijven op de beursvloer.
 
Geïnspireerd door de Olympische Winterspelen heeft de organisatie van de Huishoudbeurs dit jaar 'goud' als thema gekozen. De kleur wordt niet alleen in de aankleding doorgevoerd, ook bezoekers worden opgeroepen zich in een gouden outfit uit te dossen, zijn er gouden stofzuigers en kranen aanwezig op de beurs en krijgt de bezoeker dagelijks een ‘gouden tip’. Naast dit gouden thema is ook het sportelement dit jaar een belangrijk onderdeel. Zo wordt de opening, in samenwerking met het SBS6-programma Vet Fit, op sportieve wijze geopend door presentatrice Irene Moors en ...
De HISWA Amsterdam Boat Show heeft de HISWA Hebbeding 2018 verkiezing in het leven geroepen, een prijs voor het bedrijf met het leukste watersportproduct voor de consument. Zeven producten hebben een nominatie ontvangen van een vakjury. De consument kan tot en met 1 maart 2018 via de HISWA Facebookpagina stemmen op zijn of haar favoriete product. De HISWA vindt plaats van woensdag 7 tot en met zondag 11 maart 2018 in RAI Amsterdam.

 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV