Magazine
Contact
Home
Faircom lanceert de Multiped
Interactief informatiescherm en opvallende reclamezuil inéén. Dat is de Multiped. Voor beursorganisatoren biedt de door Faircom Media ontwikkelde informatiezuil de mogelijkheid om bezoekers van actuele informatie te voorzien én om extra sponsorgelden te genereren.

Qua functionaliteit is de Multiped te omschrijven als een grootformaat app. Het biedt alle voorzieningen die je in de meeste evenementen-apps kunt vinden. Een plattegrond, exposantenlijst, lezingenprogramma, sprekersinformatie en twitterfeed bijvoorbeeld. En dat alles is te selecteren en te doorzoeken door middel van touchscreen bediening. Echter in dit geval op een 46 inch beeldscherm, het meer dan tienvoudige van een smartphone beeldscherm.

De interactieve informatiezuil maakt alle actuele informatie beschikbaar voor iedere beursbezoeker. Zo is het bijvoorbeeld mogelijk om te laten weten welke workshops of seminars op het punt staan om te beginnen, aan te geven of en hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn en informatie te geven over de inhoud en/of de spreker.

Logischerwijs gaan de ontwikkeling van de ‘grootformaat app’ en apps voor smartphones en/of tablets hand in hand, zodat dezelfde actuele informatie op diverse platformen beschikbaar is. Hiervoor werkt Faircom Media samen met Tripitch Mediacreatives.

De Multiped heeft ook een tweede functie en dat is die van reclamezuil. De ombouw is zodanig gemaakt dat er voldoende ruimte is voor branding, die door middel van een op maat gemaakte sticker is aan te brengen. Ook het beeldscherm zelf biedt ruimte voor reclamemogelijkheden. Zo kunnen binnen de app banners en reclameboodschappen getoond worden. Het is zelfs mogelijk om een (promotie)video te integreren in het informatiescherm, waarbij wel rekening gehouden moet worden met het omgevingsgeluid op de locatie.

2011-11-22
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV