Magazine
Contact
Home
Swipespot: elegante tablet standaard
Studio Überdutch heeft onder de naam 'Swipespot' een tabletzuil ontwikkeld. De Swipespot wordt op verschillende manieren toegepast om gebruikers interactief van informatie te voorzien: op beursstands en congressen, in showrooms en winkels of bijvoorbeeld als informatiepunt in de zorg. Hoewel de Swipespot nog maar net op de markt is, maken grote merken als Coca Cola Australia, Philips Denmark en Nespresso Nederland er al gebruik van.

Door de opvallende verschijning nodigt de Swipespot uit om door de content op de tablet te browsen. De tabletzuil die staand gebruikt wordt, heeft een hoog designgehalte en is geschikt voor alle verkrijgbare tablets zoals iPad, Samsung Galaxy Tab 10.1, Sony S, et cetera. "De belangrijkste eigenschap is de uitvoering-op-maat", vertelt Bart den Bok van Studio Überdutch. "De tabletzuil wordt geleverd in elke gewenste kleur, voor elk type tablet en met verlicht logo van de klant. Met andere woorden: Swipespot levert enkel unieke producten. Een gecodeerd slot beschermt de tablet tegen diefstal, dankzij het ergonomische ontwerp is het verwisselen van de tablet in enkele seconden gedaan."

Studio Überdutch vertaalt merkidentiteit in PRODUCT en RUIMTE. Den Bok: "Wij werken als ketenregisseur aan creatieve concepten vanuit een MERKperspectief. Ons team bestaat uit product- en interieurontwerpers, onderzoekers en merkdenkers. Naast het eigen team wordt samengewerkt met grafisch ontwerpers, architecten en producerende bedrijven."

Fotografie: Maarten Fleskens

2011-11-21
Beursorganisatie Pure Digital is een samenwerking aangegaan met de beurs voor de bouw- en architectuurmarkt Building Holland en BNO, de Beroepsorganisatie Nederlandse Ontwerpers. Gedrieën willen zij digitale printinnovaties in interieurdecoratie en productpersonalisatie stimuleren. De beurs Pure Digital wordt van 17 tot en met 19 april in Amsterdam RAI gehouden.
 
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
maart | april | »»
Beursagenda Beursagenda





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV