Magazine
Contact
Home
Swipespot: elegante tablet standaard
Studio Überdutch heeft onder de naam 'Swipespot' een tabletzuil ontwikkeld. De Swipespot wordt op verschillende manieren toegepast om gebruikers interactief van informatie te voorzien: op beursstands en congressen, in showrooms en winkels of bijvoorbeeld als informatiepunt in de zorg. Hoewel de Swipespot nog maar net op de markt is, maken grote merken als Coca Cola Australia, Philips Denmark en Nespresso Nederland er al gebruik van.

Door de opvallende verschijning nodigt de Swipespot uit om door de content op de tablet te browsen. De tabletzuil die staand gebruikt wordt, heeft een hoog designgehalte en is geschikt voor alle verkrijgbare tablets zoals iPad, Samsung Galaxy Tab 10.1, Sony S, et cetera. "De belangrijkste eigenschap is de uitvoering-op-maat", vertelt Bart den Bok van Studio Überdutch. "De tabletzuil wordt geleverd in elke gewenste kleur, voor elk type tablet en met verlicht logo van de klant. Met andere woorden: Swipespot levert enkel unieke producten. Een gecodeerd slot beschermt de tablet tegen diefstal, dankzij het ergonomische ontwerp is het verwisselen van de tablet in enkele seconden gedaan."

Studio Überdutch vertaalt merkidentiteit in PRODUCT en RUIMTE. Den Bok: "Wij werken als ketenregisseur aan creatieve concepten vanuit een MERKperspectief. Ons team bestaat uit product- en interieurontwerpers, onderzoekers en merkdenkers. Naast het eigen team wordt samengewerkt met grafisch ontwerpers, architecten en producerende bedrijven."

Fotografie: Maarten Fleskens

2011-11-21
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV