Magazine
Contact
Home
JMT International lanceert nieuwe website
Klantgericht, overzichtelijk en 'corporate colours'. Dat zijn de voornaamste kenmerken van JMT's nieuwe website. Eén van de voornaamste vernieuwingen is dat websitebezoekers met de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen in hun favoriete kleur overzichtelijk bij elkaar krijgen.

Service, overzichtelijkheid en gemak waren de belangrijke uitgangspunten bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website biedt bezoekers, door middel van verschillende online ‘tools’, de mogelijkheid gemakkelijk producten te vinden, te vergelijken, te bestellen en te betalen. JMT-directeur Jean-Pierre Brouwers: "Met de lancering van deze nieuwe website is de ontwikkeling van de website echter nog niet tot stilstand gekomen. We blijven nieuwe ‘tools’ onderzoeken en ontwikkelen zodat we de klant optimaal kunnen blijven ondersteunen."

"De nieuwe website is ingericht op het gemak voor de klant", vertelt Brouwers verder. "Zo is al ons meubilair en vloerbedekking op een overzichtelijke manier in beeld gebracht. Verder hebben we de mogelijkheid gecreëerd om middels de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen op kleur in één oogopslag inzichtelijk te krijgen. Tevens zijn alle beurzen waar JMT levert op de homepage direct toegankelijk. Een andere verbetering is dat de hele productpresentatie, inclusief de maten, cad-bestanden en - in een later stadium - ook de complementaire en alternatieve producten bij elkaar terug te vinden zijn."

2011-11-10
Boot Holland in WTC Expo in Leeuwarden is dit jaar door ruim 31.000 bezoekers bezocht. Hoewel de beurs nog steeds draait om boten in het algemeen en (stalen) motorboten in het bijzonder, straalde de beurs meer dan in het verleden watersport uit. De beurs vond plaats van 9 tot en met 14 februari. 
De vakbeurs voor av- en multimediaprofessionals Integrated Systems Europe heeft 80.923 bezoekers naar Amsterdam getrokken. Dat is 10.3 procent meer dan vorig jaar en een record voor de beurs, evenals het aantal exposanten dat dit jaar 1.296 bedroeg. ISE vond plaats van 6 tot en met 9 februari in de RAI. 

 
Brood-en banketbakkerij beurs Europain die van 3 tot en met 6 februari plaatsvond in Parijs, heeft ruim 52.000 bezoekers getrokken. Een derde daarvan kwam uit het buitenland. Nieuw dit jaar was het Europain Forum, een denktank voor de branche voor de jaren 2020.
 
De woondecoratiebeurs Maison&Objet Paris, die van 19 tot en met 23 januari 2018 plaatsvond, heeft in totaal 89.495 vakbezoekers getrokken. Het bezoekersaantal is daarmee gestegen met 4% vergeleken bij de vorige januari-editie. Naast een stijging van het aantal Franse bezoekers, waren er met name meer bezoekers uit verre exportlanden, zoals China, U.S.A en Rusland. 
 
Evenementenvakbeurs EventSummit gaat de hele dag live streamen. Er wordt op 15 februari vanuit RAI Amsterdam online verslag gedaan van de activiteiten op de beursvloer, waar onder een interview met Duncan Stutterheim.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV