Magazine
Contact
Home
JMT International lanceert nieuwe website
Klantgericht, overzichtelijk en 'corporate colours'. Dat zijn de voornaamste kenmerken van JMT's nieuwe website. Eén van de voornaamste vernieuwingen is dat websitebezoekers met de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen in hun favoriete kleur overzichtelijk bij elkaar krijgen.

Service, overzichtelijkheid en gemak waren de belangrijke uitgangspunten bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website biedt bezoekers, door middel van verschillende online ‘tools’, de mogelijkheid gemakkelijk producten te vinden, te vergelijken, te bestellen en te betalen. JMT-directeur Jean-Pierre Brouwers: "Met de lancering van deze nieuwe website is de ontwikkeling van de website echter nog niet tot stilstand gekomen. We blijven nieuwe ‘tools’ onderzoeken en ontwikkelen zodat we de klant optimaal kunnen blijven ondersteunen."

"De nieuwe website is ingericht op het gemak voor de klant", vertelt Brouwers verder. "Zo is al ons meubilair en vloerbedekking op een overzichtelijke manier in beeld gebracht. Verder hebben we de mogelijkheid gecreëerd om middels de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen op kleur in één oogopslag inzichtelijk te krijgen. Tevens zijn alle beurzen waar JMT levert op de homepage direct toegankelijk. Een andere verbetering is dat de hele productpresentatie, inclusief de maten, cad-bestanden en - in een later stadium - ook de complementaire en alternatieve producten bij elkaar terug te vinden zijn."

2011-11-10
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Koelnmesse organiseert samen met de Duitse vereniging voor middenstanders op 3 en 4 juli 2018 de nieuwe beurs Indicom: Innovation.Digital.Community. Dit tweedaagse zakenplatform in Keulen wil onder het thema 'digitale transformatie' jonge ondernemers samenbrengen.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV