Magazine
Contact
Home
JMT International lanceert nieuwe website
Klantgericht, overzichtelijk en 'corporate colours'. Dat zijn de voornaamste kenmerken van JMT's nieuwe website. Eén van de voornaamste vernieuwingen is dat websitebezoekers met de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen in hun favoriete kleur overzichtelijk bij elkaar krijgen.

Service, overzichtelijkheid en gemak waren de belangrijke uitgangspunten bij de ontwikkeling van de nieuwe website. De website biedt bezoekers, door middel van verschillende online ‘tools’, de mogelijkheid gemakkelijk producten te vinden, te vergelijken, te bestellen en te betalen. JMT-directeur Jean-Pierre Brouwers: "Met de lancering van deze nieuwe website is de ontwikkeling van de website echter nog niet tot stilstand gekomen. We blijven nieuwe ‘tools’ onderzoeken en ontwikkelen zodat we de klant optimaal kunnen blijven ondersteunen."

"De nieuwe website is ingericht op het gemak voor de klant", vertelt Brouwers verder. "Zo is al ons meubilair en vloerbedekking op een overzichtelijke manier in beeld gebracht. Verder hebben we de mogelijkheid gecreëerd om middels de knop ‘Corporate colours’ alle artikelen op kleur in één oogopslag inzichtelijk te krijgen. Tevens zijn alle beurzen waar JMT levert op de homepage direct toegankelijk. Een andere verbetering is dat de hele productpresentatie, inclusief de maten, cad-bestanden en - in een later stadium - ook de complementaire en alternatieve producten bij elkaar terug te vinden zijn."

2011-11-10
Ludger Wälken zal per 1 september 2017 de nieuw opgezette centrale afdeling van het project Koelnmesse 3.0 gaan leiden. De afdeling is in het leven geroepen om structuur te bieden aan het grootste investeringsproject in de geschiedenis van het beurzenbedrijf in Keulen. 
De Duitse Interzum heeft dit jaar een recordaantal van zo’n 69.000 bezoekers gehaald. De tweejaarlijkse interieurbeurs die van 16 tot en met 19 mei plaatsvond in de Koelnmesse had dit jaar meer exposanten staan en nam ook 15 procent meer expositieruimte in beslag.
 
Jaarbeurs heeft dinsdag 16 mei BouwBeurs.nl gelanceerd, een nieuw online platform dat is gekoppeld aan het evenement BouwBeurs. Het platform richt zich met productnieuws en innovaties op de uitvoerende bouw. Bouwbeurs.nl stuurt wekelijks een e-mail nieuwsbrief naar zo'n 50 duizend abonnees.
 
Het nieuwe Strandzuid, gelegen tussen RAI Amsterdam en het Beatrixpark, is 9 mei jongstleden officieel geopend. In de nieuwe opzet positioneert de horecagelegenheid zich nadrukkelijker als eventlocatie die stand alone of aanvullend op de RAI-faciliteiten kan worden ingezet. Strandzuid is een initiatief van RAI Amsterdam en Unlimited Label (Vondelpark3, Caffe Esprit, Strandzuid).​
 
De Horecava, Lightspeed en Sligro gaan in de komende weken op zoek naar ondernemend horecatalent voor de Nationale RestaurantPITCH. De nieuwe wedstrijd biedt iedereen die droomt van een eigen restaurant de kans deze te verwezenlijken. De kandidaat met het winnende restaurantconcept krijgt een ingericht pop-up restaurant van 800 vierkante meter tijdens de komende editie van de Horecava. De beurs vindt plaats van maandag 8 tot en met donderdag 11 januari 2018 in RAI Amsterdam.
 
juni | juli | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
juni | juli | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV