Magazine
Contact
Home
PAN it App voor kunstliefhebbers
PAN Amsterdam, de beurs voor kunst, antiek en design die van 20 tot en met 27 november in Amsterdam RAI voor de 25e keer wordt gehouden,  introduceert een verrassende app voor de iPhone. Hiermee kan de gebruiker kunst, antiek en design objecten van de PAN testen in zijn eigen woon/bad/slaapkamer en bovendien de mooiste juwelen ‘passen’.

"De app heeft meer dan zestig verschillende objecten", vertelt Titia Vellenga van PAN Amsterdam. "Denk bijvoorbeeld aan een diamanten tiara, een Tulip Chair uit 1958 of een krijttekening van Karel Appel. Ook het schilderij van Jan Steen van € 1,8 miljoen kan op deze manier boven iedere bank gehangen worden. Jazeker, ook dit schilderij is op de beurs te zien en te koop!"

Vellenga: "iPhone-gebruikers kunnen middels een keuzemenu hun favoriete PAN-object selecteren. De afbeelding verschijnt met objectinformatie en deelnemergegevens. Een vervolgscherm toont het object vrijstaand tegen een transparante achtergrond. Dit sjabloon kun je voor iedere plek van het interieur of de persoon houden en een foto nemen. Deze foto’s kunnen vervolgens gedeeld worden via Facebook en/of Twitter; op deze social media is tot 25 november aanstaande een speciale PAN it app actie. Onder de drie meest originele inzendingen worden een aantal prijzen verdeeld, zoals een workshop voor twee personen in Taste of Okura of een jaarabonnement op Tableau Fine Arts Magazine."

De PAN Amsterdam wordt jaarlijks door meer dan 45.000 kunstliefhebbers bezocht,  van beginners tot ervaren verzamelaars. Danzij de 'PAN it App' kunnen zij zich nog beter op hun beursbezoek voorbereiden. De gratis app biedt ook informatie over de beurs, de jubileumtentoonstelling van 25 tiara’s en diademen, de deelnemers en een link naar de plattegrond van Amsterdam. Vanaf week 45 is de PAN it app verkrijgbaar in de App Store.

Op www.facebook.com/PANAmsterdam is meer informatie te vinden over het gebruik van de app en deelname aan de social media actie.



2011-11-03
Messe Frankfurt Trade Fairs India, the Indiase dochtermaatschappij van Messe Frankfurt,  heeft Fitex India overgenomen, het grootste fitness en gezondheidsevent van India. Voorheen was de beurs eigendom van Smart Events. De twee bedrijven gaan nu samenwerken om een platform te creëren voor de fitness-, gezondheids-, voedings- en wellness-industrie in India.
 
De Koninklijke Vereeniging van Handelaren in Oude Kunst (VHOK) heeft plannen voor een eigen kunst- en antiekbeurs. De PAN vinden ze te duur. Het plan is om in oktober 2018 een nieuwe beurs te introduceren in de voormalige rijkswerf Willemsoord in Den Helder.
 
Wat drijft een marketing manager of een directeur van een bedrijf om deel te nemen aan een beurs? Wat zijn zijn verwachtingen en wat moet er gebeuren zodat hij/zij de volgende editie wederom deelneemt? In deze nieuwe rubriek van Expovisie laten we de marketingverantwoordelijke aan het woord over zijn of haar beursdeelname. In de tweede editie spreken we Wendela de Goederen, eigenaresse van het Nederlandse badmodelabel BoxerinBlue. Zij neemt deel aan Masters of LXRY 2017 van 7 tot 11 december in RAI Amsterdam. Ze is te vinden op HAL 3, stand 333.
 
Logistica en ICT & Logistiek 2017 hebben respectievelijk 15.417 en 7.358 bezoekers verwelkomd. In de vernieuwde opzet konden bezoekers zich laten inspireren door exposanten, kennissessies, beurstours en tijdens de demonstraties op de Scala's Logistica. De beurzen vonden plaats van 28 tot en met 30 november in Jaarbeurs Utrecht.
 
De 40-jarige beurseditie van de SITEVI, de vakbeurs voor equipment en knowhow voor wijn- en olijfolieproductie en fruit- en groenteteelt, heeft ongeveer 57.000 professionals ontvangen. Dat is 5 procent meer vergeleken bij de voorgaande beurseditie in 2015. De beurs vond plaats van 28 tot en met 30 november 2017 in Montpellier.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV