Magazine
Contact
Home
PAN it App voor kunstliefhebbers
PAN Amsterdam, de beurs voor kunst, antiek en design die van 20 tot en met 27 november in Amsterdam RAI voor de 25e keer wordt gehouden,  introduceert een verrassende app voor de iPhone. Hiermee kan de gebruiker kunst, antiek en design objecten van de PAN testen in zijn eigen woon/bad/slaapkamer en bovendien de mooiste juwelen ‘passen’.

"De app heeft meer dan zestig verschillende objecten", vertelt Titia Vellenga van PAN Amsterdam. "Denk bijvoorbeeld aan een diamanten tiara, een Tulip Chair uit 1958 of een krijttekening van Karel Appel. Ook het schilderij van Jan Steen van € 1,8 miljoen kan op deze manier boven iedere bank gehangen worden. Jazeker, ook dit schilderij is op de beurs te zien en te koop!"

Vellenga: "iPhone-gebruikers kunnen middels een keuzemenu hun favoriete PAN-object selecteren. De afbeelding verschijnt met objectinformatie en deelnemergegevens. Een vervolgscherm toont het object vrijstaand tegen een transparante achtergrond. Dit sjabloon kun je voor iedere plek van het interieur of de persoon houden en een foto nemen. Deze foto’s kunnen vervolgens gedeeld worden via Facebook en/of Twitter; op deze social media is tot 25 november aanstaande een speciale PAN it app actie. Onder de drie meest originele inzendingen worden een aantal prijzen verdeeld, zoals een workshop voor twee personen in Taste of Okura of een jaarabonnement op Tableau Fine Arts Magazine."

De PAN Amsterdam wordt jaarlijks door meer dan 45.000 kunstliefhebbers bezocht,  van beginners tot ervaren verzamelaars. Danzij de 'PAN it App' kunnen zij zich nog beter op hun beursbezoek voorbereiden. De gratis app biedt ook informatie over de beurs, de jubileumtentoonstelling van 25 tiara’s en diademen, de deelnemers en een link naar de plattegrond van Amsterdam. Vanaf week 45 is de PAN it app verkrijgbaar in de App Store.

Op www.facebook.com/PANAmsterdam is meer informatie te vinden over het gebruik van de app en deelname aan de social media actie.



2011-11-03
Vakbeurs Energie bracht dit jaar 11.496 bezoekers naar De Brabanthallen in Den Bosch. Dat waren er iets meer dan in 2016 toen er 11.024 mensen op af kwamen. Het aanpalende Ecomobiel was goed voor ruim 5.000 geïnteresseerden, ongeveer evenveel als vorig jaar. 
 
Voor de 2017 editie van SILMO Paris, van 6 tot en met 9 oktober, zijn 37.337 bezoekers toegestroomd. Dat is een stijging van 10,5 procent vergeleken met de editie uit 2016. Er waren 957 exposanten aanwezig, waaronder 154 nieuwe deelnemende bedrijven. 
 
Intertraffic, de vakbeurs voor de mondiale verkeerssector georganiseerd door RAI Amsterdam, breidt uit naar Indonesië met Intertraffic Indonesia 2018. Het evenement richt zich op de nieuwste verkeers- en mobiliteitsoplossingen voor de verschillende verkeersproblemen die zich in het land voordoen. Intertraffic Indonesia 2018 vindt plaats van 31 oktober tot 2 november 2018 gelijktijdig met de Indonesia Infrastructure Week (IIW), Konstruksi Indonesia en The Big 5 Construct Indonesia.
 
Organisatoren 402 Events en Cars & Business hebben een nieuwe autobeurs op de kalender gezet: de International Amsterdam Motor Show (IAMS). Deze beurs met speciale en zeldzame auto's voor de liefhebber zal plaatsvinden van 30 maart tot en met 2 april 2018 in RAI Amsterdam. 
 
Wereld op Wielen Holland (WOW) is een nieuwe autoshow die zal plaatsvinden op 9,10 en 11 maart 2018 in Jaarbeurs in Utrecht. Volgens organisatoren Chris Akse van Akse Automotive Advies en Jan-Willem van Bodengraven van Haddassah! Events moet het een landelijke retailbeurs worden. Nu de AutoRAI en Autoweek Live van de beurzenkalender verdwenen zijn, zagen zij ruimte voor een nieuw initiatief.
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV