Magazine
Contact
Home
PAN it App voor kunstliefhebbers
PAN Amsterdam, de beurs voor kunst, antiek en design die van 20 tot en met 27 november in Amsterdam RAI voor de 25e keer wordt gehouden,  introduceert een verrassende app voor de iPhone. Hiermee kan de gebruiker kunst, antiek en design objecten van de PAN testen in zijn eigen woon/bad/slaapkamer en bovendien de mooiste juwelen ‘passen’.

"De app heeft meer dan zestig verschillende objecten", vertelt Titia Vellenga van PAN Amsterdam. "Denk bijvoorbeeld aan een diamanten tiara, een Tulip Chair uit 1958 of een krijttekening van Karel Appel. Ook het schilderij van Jan Steen van € 1,8 miljoen kan op deze manier boven iedere bank gehangen worden. Jazeker, ook dit schilderij is op de beurs te zien en te koop!"

Vellenga: "iPhone-gebruikers kunnen middels een keuzemenu hun favoriete PAN-object selecteren. De afbeelding verschijnt met objectinformatie en deelnemergegevens. Een vervolgscherm toont het object vrijstaand tegen een transparante achtergrond. Dit sjabloon kun je voor iedere plek van het interieur of de persoon houden en een foto nemen. Deze foto’s kunnen vervolgens gedeeld worden via Facebook en/of Twitter; op deze social media is tot 25 november aanstaande een speciale PAN it app actie. Onder de drie meest originele inzendingen worden een aantal prijzen verdeeld, zoals een workshop voor twee personen in Taste of Okura of een jaarabonnement op Tableau Fine Arts Magazine."

De PAN Amsterdam wordt jaarlijks door meer dan 45.000 kunstliefhebbers bezocht,  van beginners tot ervaren verzamelaars. Danzij de 'PAN it App' kunnen zij zich nog beter op hun beursbezoek voorbereiden. De gratis app biedt ook informatie over de beurs, de jubileumtentoonstelling van 25 tiara’s en diademen, de deelnemers en een link naar de plattegrond van Amsterdam. Vanaf week 45 is de PAN it app verkrijgbaar in de App Store.

Op www.facebook.com/PANAmsterdam is meer informatie te vinden over het gebruik van de app en deelname aan de social media actie.



2011-11-03
Duitse beurzen die zich op een regionaal publiek richten hebben het goed gedaan in 2016. Ze blijven een wezenlijke bouwsteen in de communicatie met regionale doelgroepen, zo blijkt uit berekeningen van de AUMA, Institut der Deutschen Messewirtschaft.
 
Bezoekers van internationale en nationale vakbeurzen in Duitsland verblijven gemiddeld 1,6 dag op de beursvloer. Dit blijkt uit een analyse van enquêtes onder vakbezoekers op 107 beurzen in 2016.
 
De tweede editie van Out of the Box 2017 groeit met meer dan 30 procent. Ruim eenvijfde van de deelnemende leveranciers is internationaal. Tijdens het grootste event voor de juwelier, fashionstore en conceptstore in de Benelux presenteren meer dan 250 merken zich op 10 en 11 september in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 
GroenTechniek Holland krijgt een pop-up stadspark. Op Nederlands grootste vakbeurs voor groenprofessionals tonen Husqvarna Nederland, Tonsel Boomkwekerijen, Van Berkel Groep en Van Vliet Kastanjehout hoe een compleet stadspark van zo’n 3.000 vierkante meter snel en eenvoudig te realiseren is.
 
De bovencorridor van Rotterdam Ahoy tussen de Hallen 2 t/m 5 wordt de komende tijd volledig verwijderd. Gedurende negen weken gaat de bouwcombinatie Hart van Zuid (Heijmans en Ballast Nedam) aan de slag met de sloop van de gehele constructie. Het einde van de werkzaamheden heeft een harde deadline, de hallen zijn 13 september nodig voor de vakbeurs Gastvrij Rotterdam. 
 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV