Magazine
Contact
Home
PAN it App voor kunstliefhebbers
PAN Amsterdam, de beurs voor kunst, antiek en design die van 20 tot en met 27 november in Amsterdam RAI voor de 25e keer wordt gehouden,  introduceert een verrassende app voor de iPhone. Hiermee kan de gebruiker kunst, antiek en design objecten van de PAN testen in zijn eigen woon/bad/slaapkamer en bovendien de mooiste juwelen ‘passen’.

"De app heeft meer dan zestig verschillende objecten", vertelt Titia Vellenga van PAN Amsterdam. "Denk bijvoorbeeld aan een diamanten tiara, een Tulip Chair uit 1958 of een krijttekening van Karel Appel. Ook het schilderij van Jan Steen van € 1,8 miljoen kan op deze manier boven iedere bank gehangen worden. Jazeker, ook dit schilderij is op de beurs te zien en te koop!"

Vellenga: "iPhone-gebruikers kunnen middels een keuzemenu hun favoriete PAN-object selecteren. De afbeelding verschijnt met objectinformatie en deelnemergegevens. Een vervolgscherm toont het object vrijstaand tegen een transparante achtergrond. Dit sjabloon kun je voor iedere plek van het interieur of de persoon houden en een foto nemen. Deze foto’s kunnen vervolgens gedeeld worden via Facebook en/of Twitter; op deze social media is tot 25 november aanstaande een speciale PAN it app actie. Onder de drie meest originele inzendingen worden een aantal prijzen verdeeld, zoals een workshop voor twee personen in Taste of Okura of een jaarabonnement op Tableau Fine Arts Magazine."

De PAN Amsterdam wordt jaarlijks door meer dan 45.000 kunstliefhebbers bezocht,  van beginners tot ervaren verzamelaars. Danzij de 'PAN it App' kunnen zij zich nog beter op hun beursbezoek voorbereiden. De gratis app biedt ook informatie over de beurs, de jubileumtentoonstelling van 25 tiara’s en diademen, de deelnemers en een link naar de plattegrond van Amsterdam. Vanaf week 45 is de PAN it app verkrijgbaar in de App Store.

Op www.facebook.com/PANAmsterdam is meer informatie te vinden over het gebruik van de app en deelname aan de social media actie.



2011-11-03
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV