Magazine
Contact
Home
Nieuw: Holland Beurs
In samenwerking met een scala aan partners, zoals Brederode Standbouw, Libema en EuroTicket heeft ConcepThink een nieuw beursconcept ontwikkeld: Holland Beurs. De Holland Beurs laat zien wat er allemaal in eigen land te beleven is en moet het startsein worden voor een vers 'Er-op-uit Seizoen'. De eerste editie van Holland Beurs staat gepland van 29 maart tot en met 1 april in Expo Haarlemmermeer.

Waar ontdek je Nederland en haal je de inspiratie voor een leuk dagje uit of een korte vakantie? Volgens Michel Reimus van ConcepThink: op de Holland Beurs. "Met de Holland Beurs spelen we in op de trend dat Nederlanders steeds vaker geïnteresseerd zijn in de eigen cultuur en in uitstapjes dicht bij huis", vertelt Reimus. "Kijk maar eens naar het grote succes van tv-programma's als ‘Boer zoekt vrouw’ en ‘Ik hou van Holland’ of de toenemende interesse in streekproducten. Daarop voortbordurend is Holland Beurs specifiek ontwikkeld als platform voor Nederland-promotie met als doel om uitstapjes in eigen land te stimuleren."

Het evenement wordt gehouden op het terrein van de vorige Floriade uit 2002 in de Haarlemmermeer, dat tegenwoordig wordt geëxploiteerd door Libéma. Reimus: "Holland Beurs kent drie verschillende presentatiezones; binnen in de hal, buiten onder de kap en buiten in het park. De diverse aspecten van Nederland worden ondergebracht in de ‘Holland Laan’, de ‘Provincie Gebieden’, de ‘Lifestyle Promenade’ en ‘Het Park’.Door de thematische indeling van Holland Beurs worden de diverse recreatieve en toeristische mogelijkheden per provincie op een uitnodigende manier voor het Nederlandse publiek vertaald."

De organisatie moedigt deelnemers aan om samen te werken en om creatief te zijn. Reimus: "Samenwerking levert extra voordeel op. Denk bijvoorbeeld aan hotels of attracties uit een bepaalde regio die zich gezamenlijk presenteren. Daarnaast stimuleren we deelnemers om iets mee te nemen of te doen wat hun onderneming of activiteit kenmerkt. Zoals de Langnek van de Efteling of de tulpen van de Keukenhof. In overleg met ons is veel mogelijk en een flinke dosis creativiteit zullen we zeker belonen."

2011-11-01
IDEA introduceert het internationaal bewezen concept EventStreet in Nederland. Hierbij runnen eventbureaus runnen bestaande horecagelegenheden voor een meet & greet met hun opdrachtgevers.
 
Er komt geen Skywonder 2018. De tweede editie van de beurs voor de kleine recreatieve kleine luchtvaart stond gepland op 24 en 25 maart 2018 in Kortrijk Xpo. Vooral praktische belemmeringen en de hoge kosten om vliegtuigen in de beurshallen te krijgen, speelden de organisatie parten.
 
Brussels Expo is op zoek naar bijkomende middelen om de renovatie van de infrastructuur te financieren. Op dit ogenblik worden twee mogelijke pistes onderzocht: één met een actieve rol voor de federale overheid en zijn investeringsvehikel Brusselfonds Beliris, en één met een rol voor een private partner.
 
De 2018 editie van PromZ.live zal een heel jaar te bezoeken zijn. De vakbeurs voor actiemarketing, promotionele producten en relatiegeschenken die plaatsvindt op 16 en 17 mei in Rotterdam Ahoy wordt tijdens de beursdagen in zijn geheel vastgelegd via 360° fotografie.
 
De Huishoudbeurs is op zaterdagochtend 17 februari sportief geopend door Irene Moors, Remy Bonjasky en beursmanager Nicole Babay. Met een heuse trolley-workout werd het startsein gegeven voor de 73e editie van de publieksbeurs De Huishoudbeurs is geopend tot en met zondag 25 februari in RAI Amsterdam.
 





 
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV