Magazine
Contact
Home
De Bedrijven Contactdagen vernieuwt zich de komende jaren
De 29e editie van de Bedrijven Contact Dagen, op 20 en 21 maart in het WTC Expo in Leeuwarden, kenmerkt zich door een aantal vernieuwingen. Zo is er een nieuw logo, een nieuwe huisstijl en een nieuwe website. Daarnaast betrekt de organisatie standhouders en bezoekers actiever bij de organisatie om zo beter op hun wensen en behoeftes te kunnen inspelen.

"De Bedrijven Contact Dagen trekt al jaren rond de 20.000 bezoekers: meer dan wie dan ook te woord kan staan", vertelt beursorganisator Willem van Muylwijck. "Echter, wij vinden dat deze twee netwerkdagen vetgedrukt moeten staan in de agenda's van élke ondernemer, directeur en accountmanager in Noord-Nederland. Het is tijd om een frisse bries door het evenement te laten blazen. De resultaten daarvan zullen op 20 en 21 maart te zien zijn."

De vernieuwde website, als startpunt voor een deelname of bezoek, werd al onder handen genomen. Er kwam een kersvers BCD-logo, een simpelere indeling van de site en een nieuwe huisstijl voor de juiste look and feel. Van Muylwijck:  "Daarnaast betrekken we standhouders en bezoekers veel actiever dan voorheen bij de organisatie. Een symbolisch voorbeeld hiervan is de logowedstrijd, waarbij volgers van @contactdagen op Twitter en leden van de Linkedin groep Bedrijven Contactdagen op hun favoriete nieuwe BCD-logo konden stemmen. Het winnende logo prijkt nu op de site."

Een andere nieuwigheid op de komende BCD is het plein voor (startende) ondernemers zonder personeel. Voor hen ontwikkelde de BCD-organisatie een lowbudgetplein, waar men zich vanaf 295 euro één of twee dagen kan presenteren.

"Via Twitter en LinkedIn hebben we nu al zo'n achthonderd leden. Van hen willen we graag weten wat ze verbeterd willen zien. Ook op de beursdagen zelf vragen we via een superbrainstorm met ongeveer 250 deelnemers input voor de volgende edities. De hamvraag is 'hoe kun je de kwaliteit van de gesprekken op de beurs verhogen, en zo meer resultaat uit de beursdeelname en het netwerken halen?' Langzaamaan zouden de standaardstands eigenlijk van de beursvloer moeten verdwijnen, vind ik. Daarom willen we deelname met bijzondere stands of op andere manieren stimuleren, bijvoorbeeld  door een wedstrijd uit te schrijven voor de meest originele, sprekende en pakkende bedrijfspresentatie op de beursvloer.”

2011-10-13
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV