Magazine
Contact
Home
Meer dan tweehonderd merken op AV-NU
'Ontdek de kwaliteit van Home Entertainment!' Dat is het thema van AV-NU 2011. De consumentenbeurs op het gebied van audio, video en multimedia wordt op 21, 22 en 23 oktober in het Beatrixgebouw van de Jaarbeurs Utrecht gehouden. Eén van de opvallendste onderdelen van de beurs is het paviljoen waar Panasonic, Philips, Sony en Samsung - in samenwerking met een grote dealer - de nieuwste snufjes op het gebied van beeld en streaming zullen tonen.

AV-NU wordt georganiseerd door organisatiebureau NeveActiviteiten uit Almere. "Home entertainment is een brede term. De rode draad bij AV-NU is echter kwaliteit, en de consument laten zien wat die kwaliteit kan bieden", vertelt organisator Ernst Neve. "De juiste installatie biedt ontspanning en geeft rust. Het valt te vergelijken met een goed glas wijn of een lekker gerecht, kortom, de betere dingen van het leven."

"Op AV-NU 2011 vinden bezoekers exclusieve noviteiten van toonaangevende namen. Zo kan men op een stand met de nieuwste Samsung en Sony 3D TV's terecht komen en vindt men op een andere stand het summum op het gebied van audiostreaming van Meridian Sooloos", aldus Neve. Zo'n tweehonderd merken staan opgesteld op zeventig locaties, verdeeld over vier verdiepingen in het Beatrixgebouw. In de expozaal op de begane grond staan de grotere stands en op de verdiepingen worden in huiskamerachtige opstellingen demo's gegeven.

Neve: "High-End, hifi en home entertainment anno nu, 3D TV en Full HD projectie, buizenversterkers en dockingstations, draaitafels en MP3-spelers: op AV-NU is het."

2011-10-11
Na een aantal verliesgevende jaren heeft Jaarbeurs in Utrecht een positief resultaat behaald over 2017. Vorig jaar eindige het bedrijfsresultaat op 6,9 miljoen euro, tegenover  -7,3 euro in 2016. De omzet steeg van 111,1 naar 115,7 miljoen euro. Dit blijkt uit het geïntegreerde jaarverslag dat Jaarbeurs op 12 april heeft gepubliceerd.
Het nieuwe vakevenement Platform Onderwijs & Facilitair (POF) geeft bezoekers een blik in het onderwijs van de toekomst. POF 2018 is een facility-vakbeurs specifiek voor onderwijsinstellingen (van PO tot WO) en vindt plaats op 24 en 25 april 2018 in Hart van Holland Nijkerk.
 
De eerste voorjaarseditie van Bike MOTION in Utrecht heeft 41.376 bezoekers getrokken. De beurs werd naast E-bike Xperience en de Fiets en Wandelbeurs georganiseerd en een ticket voor een van deze events, gaf ook toegang tot de andere twee. Bike MOTION vond plaats van 2 tot en met 4 maart in de Jaarbeurs. 
 
De International Amsterdam Motor Show (IAMS), de nieuwe autoshow in RAI Amsterdam, heeft 58.245 bezoekers getrokken. De show vond plaats van 29 maart tot en met 2 april. In tegenstelling tot de Autorai die tweejaarlijks werd georganiseerd zal de IAMS elk jaar terugkomen in de kalender van de RAI. 
 
De eerste editie van retail event Spotlight heeft 1.348 bezoekers getrokken. Op de voorjaarseditie waren bijna 120 exposanten aanwezig die zo'n 250 merken presenteerden. Er waren producten te vinden voor de branches koken, gedekte tafel, huishoudelijke artikelen, woonaccessoires, gifts, fashion, design artikelen, lifestyle producten, stationery, boeken, koffie en thee, food, speelgoed en kinderproducten. Spotlight is georganiseerd door BoxEvents en vond plaats op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
 











 
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV