Magazine
Contact
Home
RAI en KLM gaan samen meer evenementen naar Nederland halen
Amsterdam RAI en KLM gaan het organisatoren van internationale beurzen, congressen en evenementen zo makkelijk mogelijk maken om hun exposanten en bezoekers voordelig naar Amstserdam te laten komen. Het meerjarencontract dat de samenwerking onderstreept werd maandag 3 oktober door Harm Kreulen, directeur KLM Nederland en Hans Bakker, directievoorzitter Amsterdam RAI ondertekend.



Amsterdam RAI en KLM werken vanaf nu intensief samen om grote internationale evenementen naar Amsterdam te halen en in Amsterdam te houden. Jaarlijks gaat het om zo’n 25 bidprocedures voor grote, internationale beurzen en congressen. KLM biedt de organisatoren gratis vluchten aan om de voordelen van Amsterdam RAI en het vliegen met KLM zelf te ervaren. Daarnaast kunnen alle organisatoren, hun bezoekers en exposanten gebruik maken van de speciale online booking tool 'Air France & KLM Global Meetings'.

“Wij nemen KLM vanaf nu standaard mee in onze bidprocedures voor beurzen, congressen en andere evenementen,” aldus Hans Bakker. "We doen dit vanuit Taskforce City Wide Congresses. Dat is een samenwerkingsverband tussen Amsterdam RAI, ATCB, Amsterdam Airport Schiphol, GVB, TCA, hotels en de afdeling Economische Zaken van de gemeente Amsterdam. Het doel van de Taskforce is het efficiënt opzetten van meerdere bids voor grote congressen."

Air France & KLM Global Meetings biedt organisatoren van (internationale) beurzen, congressen en evenementen een, voor de luchtvaartindustrie, uniek online programma. Organisatoren maken met deze gratis, online booking tool hun evenement aantrekkelijker voor bezoekers en exposanten. Deelnemers profiteren van vijf tot tien procent korting op de meeste gepubliceerde tarieven van KLM en AIR FRANCE. Daarnaast krijgen de organisatoren zelf vrij te gebruiken tickets. Harm Kreulen: “De flexibele organisatie van Amsterdam RAI in combinatie met de voordelen van de boekingstool en het groot aantal vliegbestemmingen van KLM, maakt het extra aantrekkelijk om voor Amsterdam te kiezen.”

KLM zet haar eigen internationale media in (aan boord en in haar meer dan zeventig lokale markten) om potentiële bezoekers te informeren over de beurzen, congressen en evenementen. Ook Amsterdam RAI investeert in het optimaliseren van de gastbeleving, onder andere door het plaatsen van een servicebalie tijdens internationale evenementen voor het inchecken en omboeken van reizen.
 




2011-10-06
Beslissers en beïnvloeders uit de vastgoed-, bouw- en installatiewereld konden zich woensdag 15 november laten bijpraten over de kansen van smart technology in de gebouwde omgeving tijdens Smart Homes & Intelligent Buildings in de Jaarbeurs in Utrecht. Bezoekers konden ontwerpen van slimme woningen en gebouwen bekijken en de mogelijkheden van huisbesturing, standaardisatie en protocollen, energiebesparing en het toepassen van gelijkstroom bestuderen. De organisatie lag in handen van Jaarbeurs en Smart Homes.
 
De Margriet Winterfair, die dit jaar voor het eerst plaatsvindt in de Brabanthallen in 's Hertogenbosch, is de eerste dagen goed bezocht. Hoewel de beurs in de Brabanthallen over meer vierkante meters beschikt ten opzichte van de Jaarbeurs in Utrecht is de beleving van bezoekers dat het drukker en sfeervoller is. De Margriet Winterfair wordt gehouden van 17 tot en met 23 november 2017.
 
Marked Events, organisator van tech-events GIG en WORSHIP, heeft de lancering van het Craft Drink Festival aangekondigd. Het tweedaagse event zal plaatsvinden op 28 en 29 juli 2018 in de NEC in Birmigham. Craft Drink Festival zal de tuinen van het gebouw benutten om een pop-up dorp neer te zetten met vooral veel brouwers, destillaten en eetstandjes. 
 
De winterse versie van de Dutch Comic Con in de Utrechtse Jaarbeurs heeft dit weekend zo'n 22.000 bezoekers getrokken. Dat is een verdubbeling ten opzichte van de eerste wintereditie van het evenement vorig jaar. De Comic Con is een evenement voor liefhebbers van strips, stripverfilmingen, tv-series, sciencefiction, fantasy, games en cosplay, een rollenspel waarin mensen zich kleden als hun (strip)helden.
 
De zevende editie van tech-event Bright Day is op 18 en 19 november 2017 door meer dan 22.000 mensen bezocht. Twee dagen lang stond Jaarbeurs Utrecht in het teken van gadgets, games, robots, smarthome, mixed reality en meer slimme technologie.
 
«« februari | maart | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV