Magazine
Contact
Home
RAI en KLM gaan samen meer evenementen naar Nederland halen
Amsterdam RAI en KLM gaan het organisatoren van internationale beurzen, congressen en evenementen zo makkelijk mogelijk maken om hun exposanten en bezoekers voordelig naar Amstserdam te laten komen. Het meerjarencontract dat de samenwerking onderstreept werd maandag 3 oktober door Harm Kreulen, directeur KLM Nederland en Hans Bakker, directievoorzitter Amsterdam RAI ondertekend.



Amsterdam RAI en KLM werken vanaf nu intensief samen om grote internationale evenementen naar Amsterdam te halen en in Amsterdam te houden. Jaarlijks gaat het om zo’n 25 bidprocedures voor grote, internationale beurzen en congressen. KLM biedt de organisatoren gratis vluchten aan om de voordelen van Amsterdam RAI en het vliegen met KLM zelf te ervaren. Daarnaast kunnen alle organisatoren, hun bezoekers en exposanten gebruik maken van de speciale online booking tool 'Air France & KLM Global Meetings'.

“Wij nemen KLM vanaf nu standaard mee in onze bidprocedures voor beurzen, congressen en andere evenementen,” aldus Hans Bakker. "We doen dit vanuit Taskforce City Wide Congresses. Dat is een samenwerkingsverband tussen Amsterdam RAI, ATCB, Amsterdam Airport Schiphol, GVB, TCA, hotels en de afdeling Economische Zaken van de gemeente Amsterdam. Het doel van de Taskforce is het efficiënt opzetten van meerdere bids voor grote congressen."

Air France & KLM Global Meetings biedt organisatoren van (internationale) beurzen, congressen en evenementen een, voor de luchtvaartindustrie, uniek online programma. Organisatoren maken met deze gratis, online booking tool hun evenement aantrekkelijker voor bezoekers en exposanten. Deelnemers profiteren van vijf tot tien procent korting op de meeste gepubliceerde tarieven van KLM en AIR FRANCE. Daarnaast krijgen de organisatoren zelf vrij te gebruiken tickets. Harm Kreulen: “De flexibele organisatie van Amsterdam RAI in combinatie met de voordelen van de boekingstool en het groot aantal vliegbestemmingen van KLM, maakt het extra aantrekkelijk om voor Amsterdam te kiezen.”

KLM zet haar eigen internationale media in (aan boord en in haar meer dan zeventig lokale markten) om potentiële bezoekers te informeren over de beurzen, congressen en evenementen. Ook Amsterdam RAI investeert in het optimaliseren van de gastbeleving, onder andere door het plaatsen van een servicebalie tijdens internationale evenementen voor het inchecken en omboeken van reizen.
 




2011-10-06
Beursorganisator ExpoProof lanceert een nieuwe vakbeurs: Veiligheid in de Openbare Ruimte. De nadruk van de beurs ligt op samenwerking, kennisdeling en slimme oplossingen voor de uitdagingen die komen kijken bij een veilige openbare ruimte. De beurs vindt plaats op 7 juni 2018 in Expo Houten.


 
De European Fine Art Foundation (TEFAF), de Provincie Limburg, de stad Maastricht en MECC Maastricht tekenen voor een tienjarige samenwerking. De belangrijkste punten van de overeenkomst zijn een ingrijpende renovatie en uitbreiding van het congrescentrum MECC Maastricht, voldoende beschikbare hotelkamers en het vergroten van de bereikbaarheid van Maastricht internationaal door het verbeteren van de verbindingen met een grote internationale luchthaven. Tot slot krijgt TEFAF vanaf 2019 een permanente locatie aan het Vrijthof.
 
De vijftiende Masters of LXRY, de vroegere Miljonair Fair, heeft een recordaantal bezoekers getrokken. De beurs lokte van 7 tot en met 11 december ruim 52.000 bezoekers naar RAI Amsterdam.
 
Exhibitions Rotterdam organiseert de eerste vakbeurs op het gebied van maatschappelijk verantwoord duurzaam ondernemen: MVDO 2018. Het doel van de vakbeurs is kennis te delen over vraagstukken op het gebied van innovatie en verantwoord ondernemen in het nationale en internationale bedrijfsleven. De beurs zal plaatsvinden op 2,3 en 4 oktober in Rotterdam Ahoy. 

Artexis, eigenaar en manager van event locaties, lanceert het concept Grand Depot Outlet in België. Dit is een nieuw verkoopkanaal waar merken eindereeksen en overschotten van de hand kunnen doen. Het idee voor de outlet is ontstaan doordat veel retailers door toegenomen productie achterblijven met stocks. 
 
januari | februari | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV