Magazine
Contact
Home
RAI en KLM gaan samen meer evenementen naar Nederland halen
Amsterdam RAI en KLM gaan het organisatoren van internationale beurzen, congressen en evenementen zo makkelijk mogelijk maken om hun exposanten en bezoekers voordelig naar Amstserdam te laten komen. Het meerjarencontract dat de samenwerking onderstreept werd maandag 3 oktober door Harm Kreulen, directeur KLM Nederland en Hans Bakker, directievoorzitter Amsterdam RAI ondertekend.



Amsterdam RAI en KLM werken vanaf nu intensief samen om grote internationale evenementen naar Amsterdam te halen en in Amsterdam te houden. Jaarlijks gaat het om zo’n 25 bidprocedures voor grote, internationale beurzen en congressen. KLM biedt de organisatoren gratis vluchten aan om de voordelen van Amsterdam RAI en het vliegen met KLM zelf te ervaren. Daarnaast kunnen alle organisatoren, hun bezoekers en exposanten gebruik maken van de speciale online booking tool 'Air France & KLM Global Meetings'.

“Wij nemen KLM vanaf nu standaard mee in onze bidprocedures voor beurzen, congressen en andere evenementen,” aldus Hans Bakker. "We doen dit vanuit Taskforce City Wide Congresses. Dat is een samenwerkingsverband tussen Amsterdam RAI, ATCB, Amsterdam Airport Schiphol, GVB, TCA, hotels en de afdeling Economische Zaken van de gemeente Amsterdam. Het doel van de Taskforce is het efficiënt opzetten van meerdere bids voor grote congressen."

Air France & KLM Global Meetings biedt organisatoren van (internationale) beurzen, congressen en evenementen een, voor de luchtvaartindustrie, uniek online programma. Organisatoren maken met deze gratis, online booking tool hun evenement aantrekkelijker voor bezoekers en exposanten. Deelnemers profiteren van vijf tot tien procent korting op de meeste gepubliceerde tarieven van KLM en AIR FRANCE. Daarnaast krijgen de organisatoren zelf vrij te gebruiken tickets. Harm Kreulen: “De flexibele organisatie van Amsterdam RAI in combinatie met de voordelen van de boekingstool en het groot aantal vliegbestemmingen van KLM, maakt het extra aantrekkelijk om voor Amsterdam te kiezen.”

KLM zet haar eigen internationale media in (aan boord en in haar meer dan zeventig lokale markten) om potentiële bezoekers te informeren over de beurzen, congressen en evenementen. Ook Amsterdam RAI investeert in het optimaliseren van de gastbeleving, onder andere door het plaatsen van een servicebalie tijdens internationale evenementen voor het inchecken en omboeken van reizen.
 




2011-10-06
Logistics & Distribution heeft in combinatie met Empack en Automation op 5 en 6 april zo'n 8.300 bezoekers ontvangen. Het was voor het eerst dat de drie vakbeurzen voor de verpakkingsindustie en de logistieke markt samen georganiseerd werden in de Brabanthallen in 's-Hertogenbosch.
 
Rotterdam Ahoy organiseert in samenwerking met founding partners het nieuwe platform VEG., wat staat voor Vak Event Groentehelden. Het event dat op 20 en 21 juni 2018 zal plaatsvinden in de Onderzeebootloods in Rotterdam is voor iedereen die beroepsmatig te maken heeft met versproducten. Beleving, inspiratie en de toekomst staan centraal.
 
MECC Maastricht organiseert van 20 tot en met 22 oktober 2017 het nieuwe event Euro Cycling XP. Het evenement is een coproductie van Euro Cycling XP, Flanders Bike Valley en MECC Maastricht. Doel van oud-wielrenner en initiator Stephan Räkers is het gat te dichten dat aan het eind van het wieler- en MTB seizoen ontstaat en loopt tot aan het volgend voorjaar wanneer fietsbeurzen als BikeMotion en de Fiets-en Wandelbeurs plaatsvinden.
 
Vakdagen Parket & Woninginrichter (VPWI) gaat per direct verder als Interieur Collectie Dagen. VPWI is van oorsprong een vloeren vakbeurs. Door de uitbreiding van verschillende segmenten in de afgelopen jaren en de samenwerking met Kone advies (organisator van Floor Expo) vond organisator Evenementenhal het tijd voor een nieuwe naam die beter past bij het huidige concept.
 
Evenementenhal Hardenberg heeft een aantal nieuwe speerpunten opgesteld voor de editie van Recreatie Vakbeurs in november 2017. Dit na overleg met specialisten uit de branche. De beurs wordt landelijk gepositioneerd en zal ook meer op exposanten en bezoekers uit België en Duitsland mikken. Daarvoor zijn er meer blikvangers nodig op de beursvloer. 
 
mei | juni | »»
Beursagenda Beursagenda
Elke twee weken weer op de hoogte?

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

* verplichte velden
Aanhef *
Volg ons op

       
mei | juni | »»
Beursagenda Branceagenda
Webdesign - Hosting - Techniek: Qball Internet BV